تستری که عکس سلفی شما را روی نان حک می نماید

به گزارش بلاگ پو، اگر فردی هستید که به دنبال هر چیزی به شکل خاص آن می باشید، قطعا عکس سلفی حک شده بر نان تست تولیدی شرکت ورمونت نظر شما را جلب خواهد نمود!

تستری که عکس سلفی شما را روی نان حک می نماید

آنگونه که به نظر می رسد فرایند عکس های سلفی همچنان ادامه دارد و حتیبه توسترها هم رسیده است. بنابراین اگر شما می خواهید که عکستان بر روی یک تکهنان تست طراحی گردد می توانید این کار را به لطف توستر فراوریی شرکت ورمونت انجامدهید. البته این نقاشی بر روی نان تست کار جدیدی نیست و این شرکت چندین طرح دیگررا در گذشته منتشر نموده بود.

با این وجود اگر شما می خواهید که یک تکه نان تست شخصی تر و هنری ترداشته باشید خبر خوشی برای شما داریم و آن این است که این شرکت دریافت سفارشات برایایجاد یک توستر سلفی برای مشتریانش را شروع نموده است و هزینه آن نیز نسبتا مقرونبه صرفه است. تنها با پرداخت مبلغ $ 75 دلار شما می توانید توستر سفارشی خود را براساس تنظیمات مشخص شده دریافت نمایید. شما با این توستر صبح ها را با تصویر جدیدیاز خود که بر روی نان حک شده شروع می کنید و روز شادتری خواهید داشت. مطمئنا تا به حال دست به چنین اقدامی نزده اید و برای این موضوعهزینه ای را پرداخت ننموده اید.

اساسا تمام کاربران باید یک عکس با وضوح بالا از خود و ترجیحا با یکپس زمینه سفید به این شرکت ارائه نمایند. چون ظاهرا این باعث می گردد که شرکت فراورینماینده راحت تر بتواند یک تصویر دقیق تر از شما را ایجاد کند. این شرکت پس از دریافتتصویر شما یک قطعه با صفحه فلزی خاص از صورت شما را فراوری می کند و آن را در توسترجای گذاری می کند. پس از آن تصویر به وجود آمده بر روی این صفحه فلزی که با استفاده از تصویر شما ایجاد شده است برروی یک تکه نان به صورت برشته تر از سایر قسمت ها ظاهر می گردد و بدین ترتیب سلفیشما بر روی نان تست حک می گردد.

مراحل ایجاد صفحه فلزی توستر

زمانی که شما عکس های سلفی مورد نظر خود را برای شرکت ورمونت ارسال می کنید، این تصاویر با استفاده از یک ماشین برش فلز که با راهنمایی کامپیوتری کار می کند، بنام CNC Plasma Cutter تنها در چند دقیقه بر روی صفحات فلزی پیاده سازی می شوند.

مرحله اول:

هنگامی که شما تصویر دیجیتال مورد نظر خود را بر روی وبسایت شرکت ورمونت آپلود می کنید، تصویر ارسالی از سوی شما با استفاده از نرم افزار فتوشاپ برای کار آماده می گردد. یک تصویر معمولی برای آماده سازی به 15 تا 30 دقیقه زمان احتیاج دارد. البته اگر پشت زمینه تصویر سفید باشد و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد زمان آماده سازی آن کاهش می یابد.

مرحله دوم:

سپس تصویر به نرم افزار CAD فرستاده می گردد و شکل معقول تری از آن به وجود می آید.

مرحله سوم:

در این مرحله اطلاعات تصویر به دستگاه CNC انتقال داده می گردد. این دستگاه شبیه به دستگاه جوشکاری است و با استفاده از هوای فشرده، برق و حرارت بالا تصویر را بر روی صفحات فلزی ایجاد می کند. صفحه فلزی فراوری شده را درون دستگاه توستر گذاشته و مورد آزمایش قرار می دهند. اگر نتیجه بدست آمده مورد قبول واقع شد صفحه فلزی دوم را نیز ایجاد می نمایند.

مرحله چهارم:

پس از آماده کردن صفحات فلزی لبه های خشن آن ها را با استفاده از سمباده صاف و یکدست می نمایند.

مرحله پنجم:

در این مرحله کار فراوری صفحات فلزی به خاتمه می رسد و آنها را در ریل های مربوطه قرار می دهند.

گفتنی است که شرکت فراوری نماینده اعلام نموده که برای ایجاد توسترشخصی حدود یک هفته زمان احتیاج دارد، بنابراین اگر شما هم می خواهید که یکی از این توسترها را داشته باشید هر چه زودتر سفارش خودتان را به وسیله وبسایت این شرکت بدهید تاتوستر شخصی شما آماده گردد.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: setare.com
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22591

به "تستری که عکس سلفی شما را روی نان حک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تستری که عکس سلفی شما را روی نان حک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید