کوشش شبانه روزی جهادگران منتظر ظهور برای خدمات رسانی به مردم ، روزانه 5000 ماسک فراوری می گردد

به گزارش بلاگ پو، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور از فراوری روزانه 5000 ماسک در دو کارگاه این گروه جهادی اطلاع داد.

کوشش شبانه روزی جهادگران منتظر ظهور برای خدمات رسانی به مردم ، روزانه 5000 ماسک فراوری می گردد

عادلی، مسئول گروه جهادی منتظران ظهور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعالیت این گروه جهادی در فراوری لوازم بهداشتی گفت: در حال حاضر بین 20 تا 50 نفر در سه شیفت فراوری ماسک درحال فعالیت هستند.

وی اضافه نمود: این کارگاه به صورت شبانه روزی فعال است و احتمالا تعداد نیرو ها به 100 نفر برسد که روزانه 5000 ماسک فراوری می گردد.

عادلی اضافه نمود: تمرکز در توزیع میان بیمارستان ها است. در ابتدا قرار بود این لوازم بهداشتی میان مردم توزیع گردد، اما امکان پذیر نبود البته به زندان ها و کمپ های اعتیاد هم تعدادی ماسک توزیع شده است. با بیشتر بیمارستان های تهران ارتباط گرفتیم این لوازم را به صورت عمده ای توزیع می کنیم و در استان های گلستان، مازندران، قزوین توزیع شده است، تعدادی از استان ها مانند بوشهر، کرمان گیلان، کاشان نیز در نوبت هستند.

وی یاد آور شد:معطل الکل هستیم که ژل های ضد عفونی کننده دست به مقدار زیاد فراوری و بین مردم توزیع کنیم. ماسک هایی که فراوری می گردد مخصوص بیمارستان است، اما در مرحله دوم ماسک های عادی را فراوری و میان مردم توزیع می کنیم.

عالی ادامه داد:خدمات درمانی فعلا نداریم دنبال این هستیم که بحث آموزشی را در حاشیه تهران انجام دهیم و نیرو ها را به بیمارستان ها اعزام کنیم که یاری بیمارستان ها باشند.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور اضافه نمود: داوطلب زیادی برای کار در کارگاه ها داریم و کسانی که نمی توانند حضور داشته باشند به صورت نقدی یاری هایی را به گروه جهادی دارند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21229

به "کوشش شبانه روزی جهادگران منتظر ظهور برای خدمات رسانی به مردم ، روزانه 5000 ماسک فراوری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش شبانه روزی جهادگران منتظر ظهور برای خدمات رسانی به مردم ، روزانه 5000 ماسک فراوری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید