جدیدترین مدل های چراغ دیواری دکوراتیو و[ بسیار شیک در بازار]

به گزارش بلاگ پو، امروزه در طراحی داخلی این جزئیات هستند که حالت کلی دکوراسیون را معین می نمایند، چراغ دیواری دکوراتیو هم یکی از همین جزئیات است که باید با دقت و توجه بیشتری انتخاب و خریداری گردد. در این مطلب می خواهم به معرفی جدیدترین مدل های لامپ و چراغ دیواری بپردازم که در ژورنال ها و مجلات طراحی سال 2017 معرفی شده اند. لطفا تا سرانجام همراه ما باشید.

جدیدترین مدل های چراغ دیواری دکوراتیو و[ بسیار شیک در بازار]

لامپ های دیواری اگر درست انتخاب شوند، ابزاری بسیار شیک برای دکوراسیون خانه خواهند بود، چنین لامپ هایی به معنای واقعی کلمه می توانند فضای خانه را درخشنده و پر زرق و برق نشان بدهند. البته این چراغ ها فواید زیادی دارند، حتی اگر بعد از نصب روی دیوار در همان وهله اول خود را نشان ندهند بازهم کارایی آنها تمام جنبه های دیگر را پوشش خواهد داد. کارایی آن دقیقا مانند یک لامپ رومیزی است اما با این تفاوت که روی دیوار قرار می گیرد. از آنجایی که این چراغ دیواری دکوراتیو هیچ فضایی را روی میز یا زمین اشغال نمی نماید، ارزشش چند برابر می گردد.

استفاده از چراغ دیواری دکوراتیو نه فقط برای ایجاد روشنایی بلکه همانگونه که از نامش پیداست بیشتر جهت زیباسازی و ایجاد دکوراسیون زیبا استفاده خواهد شد. اصولاً در زمان تصمیم برای خرید و نصب لامپ های دیواری، آن چیزی که بیشتر از اندازه روشنایی و نوردهی آن مورد توجه خریدار قرار می گیرد، زیبایی و جلوه گری آن به اسم عنصری موثر در تغییر دکوراسیون منازل می باشد.

اما شاید یک جنبه منفی لامپ های دیواری انعطاف ناپذیری آنهاست، به عبارت دیگر شما نمی توانید لامپ دیواری را هر وقت که اراده کردید از جای خود برداشته و جای دیگری قرار دهید، هر فضایی که آنها را نصب می کنید، دیگر فرصتی برای تغییر دکوراسیون نخواهید داشت. بنابراین باید قبل از انتخاب کاملا محتاطانه عمل نموده و جای نصب لامپ را با دقت زیاد مشخص کنید. اگر همه چیز درست پیش رود نتیجه کاری چیزی خواهد شد که هیچ لامپ دیگری یارای رقابت با آنرا نخواهد داشت.

برای انتخاب برترین چراغ دیواری دکوراتیو بهتر است به صورت ناگهانی این کار را انجام ندهید یعنی اگر به صورت گذری، چراغی دیدید که به نظرتان جالب آمد بهتر است از خریدش صرف نظر کنید! باید قبل از انتخاب اینگونه چراغ ها، شرایط منزل، دیواری که قرار است این لامپ دیواری بر روی آن نصب گردد، رنگ دیوار، گچ بری ها و خلاصه مواردی که می تواند کامل نماینده جلوه گری این عناصر باشد را در نظر بگیرید سپس به انتخاب و خرید لامپ های دیواری اقدام کنید. شکل های زیر دقیقا همین مورد را نشان می دهد، انتخاب درست و نصب در مکان درست.

مورد مهم بعدی استایل و سبک طراحی چراغ دیواری دکوراتیو است طوری که با فضا هماهنگی کامل داشته باشد. مثلا اگر دکوراسیون خانه ما مدرن باشد باید بدنبال طرح هایی باشیم که ترکیبی از سبک صنعتی و مدرن در طراحی خود داشته باشند. شکل های زیر برای چنین سبک هایی برترین انتخاب خواهند بود. همانطور که مشاهده می کنید ترکیب سبک ها در این مدل های بخصوص، طوری صورت گرفته که در هر دکوراسیونی می گردد از آنها استفاده کرد. مدل های زیر طرحی ساده دارند اما در تمام قسمت های بدنه از فلز براق استفاده شده که عنصر اصلی سبک صنعتی است.

چراغ دیواری دکوراتیو زیر (عکس اول) از یک مفهوم ساده اما معنی دار و جالب استفاده نموده است. طرح گرد چراغ عموما برای دکوراسیون های کلاسیک و سنتی یا امروزی خوب جواب خواهد داد اما علت گرد بودن و دیزاین این چراغ چیز دیگری است. نام این چراغ هندریکس یا Hendrix است که اگر به موسیقی راک علاقه داشته باشید حتما این نام برایتان آشنا خواهد بود. Jimi Hendrix الهام بخش بسیاری از افراد در دنیایی موسیقی بوده و هست. طرح چراغ دیواری هم شکل یک صفحه گرامافون را تداعی می نماید که در دهه 60 و 70 بسیار محبوب بودند. این موضوع یعنی استفاده و ترکیب موضوعاتی مانند موسیقی، خودرو، ورزش و… با بعضی وسایل دکوراسیون منزل، موضوعی تازه نیست و به دهه های دور مربوط می گردد.

اگر به طرح های کریستالی و پر زرق و برق علاقه دارید شاید نمونه آورده شده در شکل اول دقیقا همان چیزی باشد که بدنبالش می گشتید. این چراغ های دیواری دقیقا طرحی شبیه به لوسترهای سقفی لوکس کریستالی دارند اما تنها تفاوتشان فقط در این است که به دیوار متصل می شوند. چنین چراغ هایی هم برای اتاق خواب های لوکس مفید است و هم برای پذیرایی های عظیم و شیک. البته نوع طراحی این چراغ طوری است که خیلی خود را نشان می دهند و به قول معروف بر محیط غلبه نمی نمایند بنابراین می توانید در فضاهای کوچک مانند دستشویی هم از آنها بهره ببرید. شکل و فرم طراحی آنها به گونه ای است که دست مصرف نماینده را برای استفاده در هر مکانی باز گذاشته است. اینگونه طرح های چراغ دیواری دقیقاً مانند برگ برنده ای در دستان شماست یعنی می توان با خرید و نصب یک یا چند عدد از این چراغها، آنچنان فضای داخلی و دکوراسیون داخلی منزل را متحول نمود که تصورش هم تا قبل از آن سخت بوده است. یکی از عظیم ترین مزیت های چراغ های دیواری این است که مثلاً مانند یک تابلو نقاشی یا تابلو فرش، فقط زیبایی ظاهری ندارد بلکه به وسیله لامپ های موجود در آن، می توان علاوه بر زیبایی ظاهری، با نورهای بسیار زیبا و جالب، نورپردازی های دلنشینی هم ایجاد کرد که بر جلوه گری چنین عناصری به شدت خواهد اضافه کرد.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را هم خوانده اند:

شکل زیر یک طرح خلاقانه دیگر را نشان می دهد. این چراغ دیواری دکوراتیو ظاهری شبیه به یک روبان پیچیده شده به رنگ طلایی دارد. این چراغ بقدری زیبا و دقیق طراحی شده که می توان نام آنرا بنام یک اثر هنری شناخت. جالب اینجاست که بافت روی فلز چراغ چکش خورده است که ظاهر آنرا بسیار زییاتر و جالب تر نشان می دهد. بخاطر رنگ طلایی و نوری که این لامپ در فضا پخش می نماید، از این اثر هم می توان باسم یک عنصر دکوری لوکس استفاده کرد، هم یک اثر هنری زیبا و هم یک لامپ دیواری برای روشن کردن محیط! در ادامه سایر طرح ها را مشاهده خواهید فرمود:

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

thailandnet65.ir: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز بهار، تابستان، پاییز، زمستان

منبع: اتاق
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 53598

به "جدیدترین مدل های چراغ دیواری دکوراتیو و[ بسیار شیک در بازار]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین مدل های چراغ دیواری دکوراتیو و[ بسیار شیک در بازار]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید