جزئیات داستانی فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری

به گزارش بلاگ پو، بر اساس صحبت های اخیر پتر گولد فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری سویه های جدیدی از فرایند شکل گیری شخصیت های سریال بریکینگ بد را به تصویر می کشد.

جزئیات داستانی فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری

سریال بهتره با ساول تماس بگیری آرام آرام به فصل ششم و پایانی خود نزدیک می گردد و بسیاری از دوست داران بریکینگ بد منتظر دیدن شخصیت های محبوبی همچون والتر وایت و جسی پینکمن در این اسپین آف هستند. هنوز نمی دانیم که شخصیت جدیدی از مجموعه اصلی به فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری اضافه خواهد شد یا خیر، اما با توجه به صحبت های اخیر یکی از سازندگان این مجموعه، پتر گلد، قرار است در بخش آخر ماجراجویی های جیمی مک گیل نور تازه ای به تعدادی از شخصیت های محبوب این سریال تابیده گردد که ابعاد تازه ای از وجود آن ها در دنیای بریکینگ بد را نمایان می نماید.

گولد در بخشی از گفت وگوی خود با هالیوود ریپورتر بیان نموده است: من تصور می کنم زمانی که شما پس از تماشای بهتره با ساول تماس بگیری به سراغ بریکینگ بد می روید، با دیدی بسیار متفاوت به شخصیت ها را نگاه می کنید. در این مجموعه قصد داریم جزئیاتی از شخصیت های بریکینگ بد را بیان کنیم که تا به امروز گفته نشده اند. ما می خواهیم بخش تازه ای از زندگی این شخصیت ها را به تصویر بکشیم که بینندگان را به زاویه دید جدید و شگفت آوری می رساند.

سریال بهتره با ساول تماس بگیری با تمرکز بر وکیل تبهکار دنیای بریکینگ بد، یعنی ساول گودمن کار خود را شروع کرد، اما رفته رفته داستان این مجموعه گسترش یافت و با ابعاد تازه ای از شخصیت و زندگی خصوصی افرادی همچون مایک ارمنترات و هکتور سالامانکا آشنا شدیم. طی 5 فصل به درستی و با طمأنینه شاهد دگردیسی جیمی مک گیل از یک وکیل تازه کار و نه چندان قانون شکن، به ساول گوودمن بودیم و در کنار پرداخت به این شخصیت ها، افراد جدیدی نیز به داستان بهتره با ساول تماس بگیری اضافه شده اند که تا به امروز در نظر اغلب بینندگان دوست داشتنی جلوه نموده اند؛ از جمله این شخصیت ها کیم وکسلر و لالو سالامانکا هستند.

  • منتقدان درباره ال کامینو: فیلم برکینگ بد چه می گویند؟

وینس گیلیگان در ساخت دو فصل اخیر این مجموعه نقش چندانی نداشته است، اما قرار است در فصل ششم به یاری پتر گولد بیاید و این امر برای دوست داران بهتره با ساول تماس بگیری اتفاق خوش آیندی است؛ زیرا شخصیت های ملموس و قدرتمند بریکینگ بد، بخش عمده ای از محبوبیت خود را مدیون نوع نگاه و توانمندی های گیلیگان هستند. به همین دلیل می توان به جالب توجه بودن ابعاد جدیدی که قرار است از شخصیت های بهتره با ساول تماس بگیری ببینیم، امیدوار بود.

چندی قبل لیست نامزدهای مراسم امی 2020 منتشر شد که عدم نامزدی باب ادنکرک در بخش بهترین بازیگر مرد سریال درام اعتراض طرفداران این مجموعه را به همراه داشت. ادنکرک یکی از بهترین بازی های خود را در فصل پنجم سریال بهتره با ساول تماس بگیری به نمایش گذاشت، اما به طرز عجیبی این بازی خوب در نظر هیأت داوران مراسم امی چندان چشم گیر نبوده است!

فصل ششم بهتره با ساول تماس بگیری در سال 2021 پخش خواهد شد و فعلا اطلاعات چندانی از جزئیات داستانی آن در اختیار نداریم و فقط می دانیم تعداد قسمت های آن از قسمت های فصل های قبلی بیشتر است.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32914

به "جزئیات داستانی فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات داستانی فصل ششم سریال بهتره با ساول تماس بگیری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید