حذف پروشورهای کاغذی در نمایشگاه الکامپ

به گزارش بلاگ پو، سالن دولت الکترونیک با متراژ دو هزار و 500 مترمربع و متشکل از 40 دستگاه دولتی در قالب 22 غرفه در بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ که بزرگ ترین رویداد فناوری اطلاعات در کشور است، برگزار خواهد شد.

حذف پروشورهای کاغذی در نمایشگاه الکامپ

امیر ناظمی رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با بیان مطلب فوق گفت: در این سالن سازمان ها و ارگان های دولتی به معرفی خدمات خود خواهد پرداخت . رویکرد ما در این دوره خدمت محور خواهد بود و دستگاه ها به جای معرفی خود به معرفی دستاوردها و خدمات خود می پردازند. به همین دلیل، شعار آینده بهتر را در این بخش با خدمات شهروندمحور قرار داده ایم و رویکرد ما از دولت به دولت به سمت صحبت با شهروند رفته است.

ناظمی معاون وزیر ارتباطات اضافه کرد: در این راستا با توجه به ملاحظات زیست محیطی و ماهیت فناورانه نمایشگاه مقررشده است دستگاه ها از ارائه بروشورهای کاغذی خوداری نمایند و اطلاعات خدمات خود را به وسیله پرتال رسمی سازمان فناوری اطلاعات ایران و بخش نمایشگاه الکامپ بارگذاری نمایند .

رییس سازمان فناوری اطلاعات در ادامه پویایی و به روز بودن را از ملزومات نمایشگاه الکامپ برشمرد و گفت : اضافه شدن برنامه ها و رویدادهای جانبی نظیر الکامپ استارز و الکامپ جابز و غیره باعث پویایی و جذابیت نمایشگاه می گردد و بخش از حیات یک رویداد در گرو مشارکت شهروندان و جوانان کشور است .

ناظمی گفت: نمایشگاه الکامپ همیشه پویایی داشته و هر سال به برنامه های جانبی آن اضافه شده است، در الکامپ سال جاری نیز در بخش الکام استارز نمایشگاه، یک صندلی برای استارتاپ های حوزه توان یابی و کسب وکارهای متناسب سازی شده معلولان در نظر گرفته است، اختصاص صندلی ویژه به استارتاپ های حوزه توان یابی و معلولان در نمایشگاه الکامپ 2019 به این معنی است که اگر کسب وکاری برای معلولان مناسب سازی شده و به دنبال معرفی آن است، می تواند در نمایشگاه الکامپ ارائه گردد.

وی اضافه کرد: برای حضور فعال این بخش در نمایشگاه سال جاری، صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت 70 درصدی تا سقف مشخصی را برای شرکت های استارز و شتابدهنده ها فراهم نموده است. در نمایشگاه سال جاری، شتابدهنده ها به صورت مستقل در قالب پاویون حضور خواهد داشت و تاکنون پنج شتابدهنده برای حضور در پاویون اعلام آمادگی نموده اند.

لازم به ذکر است بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ 27 تا 30 تیرماه با شعار آینده بهتر در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8731

به "حذف پروشورهای کاغذی در نمایشگاه الکامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف پروشورهای کاغذی در نمایشگاه الکامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید