حذف 6 شمشیرباز اسلحه سابر واپه ایران، عاشوری شانزدهم شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا از امروز پنجشنبه با حضور 29 کشور در سنگاپور شروع شد. روز نخست این دوره از رقابتها به برگزاری دیدارهای انفرادی اسلحه سابر بانوان و اپه مردان اختصاص داشت که طی آن نمایندگان کشورمان مقابل حریفان خود صف آرایی کردند و نتیجه آن حذف هر سه نماینده ایران در اسلحه سابر دختران و نیز کنار رفتن سه شمشیرباز اسلحه اپه مردان ایران همراه بود ضمن اینکه عاشوری در رده شانزدهم نهاده شد.

حذف 6 شمشیرباز اسلحه سابر واپه ایران، عاشوری شانزدهم شد

در چارچوب رقابتهای امروز و در اسلحه سابر بانوان که با حضوذ 46 شمشیرباز برگزار گردید، نجمه سازنچیان با کسب پیروزی مقابل حریفانی از استرالیا، تایلند، اندونزی و چین تایپه راهی مرحله حذفی شد. این شمشیرباز پس از استراحت در دور نخست جدول حذفی، در جدول 32 نفره مقابل نماینده هنگ کنگ بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

فائزه رفیعی هم که در مرحله مقدماتی صاحب دو پیروزی برابر نمایندگان کره جنوبی و استرالیا شده بود، در مرحله حذفی نتیجه ملاقات برابر شمشیرباز اندونزی را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت. ضمن اینکه پریماه برزگر، دیگر شمشیرباز اسلحه سابر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا هم از صعود به مرحله حذفی بازماند. این شمشیرباز در مرحله مقدماتی نتیجه هر 5 ملاقات خود را واگذار کرد و به این ترتیب از صعود بازماند.

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای انفرادی اسلحه اپه مردان مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا نیز امروز با حضور 75 بازیکن برگزار گردید. در میان نمایندگان ایران در این بخش از رقابتها، طاهر عاشوری تنها بازیکنی بود که تا جدول 16 نفره بالا آمد و در نهایت هم به عنوان شانزدهم دست یافت.

این شمشیرباز پس از کسب سه پیروزی مقابل نمایندگان هنگ کنگ، مالزی و قرقیزستان در مرحله مقدماتی، پیروز شد در مرحله حذفی و در جدول 64 نفره هم تیمی خود محمد اسماعیلی را شکست دهد و وارد جدول 32 نفره گردد. در این مرحله عاشوری با غلبه بر نماینده هند به جمع 16 بازیکن برتر راه یافت، اما در این مرحله مقابل علیم ژانوف از قزاقستان که عنوان قهرمانی آسیا را هم در اختیار دارد، بازنده شد و با کسب عنوان شانزدهم به کار خود خاتمه داد.

محمد اسماعیلی که در جدول 64 نفره حذفی مغلوب طاهر عاشوری شد و از صعود بازماند، در مرحله مقدماتی مقابل پیروز به پیروزی مقابل حریفانی از سنگاپور، هنگ کنگ، چین تایپه و کویت شده بود

امیر خلفی نیز پس از کسب چهار برد مقابل نمایندگان اندونزی، نیوزیلند، ویتنام و استرالیا در مرحله مقدماتی، نتیجه ملاقات مقابل شمشیرباز چینی در مرحله حذفی را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین محمد کیهانی که در مرحله مقدماتی صاحب 3 برد مقابل نمایندگان مغولستان، ازبکستان و چین تایپه شده بود، در مرحله حذفی و در مصاف با نماینده ژاپن بازنده شد و از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا تا 9 تیرماه در سنگاپور پیگیری می گردد. فردا و در روز دوم این مسابقات ملاقاتهای انفرادی فلوره مردان و اپه بانوان برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 17092

به "حذف 6 شمشیرباز اسلحه سابر واپه ایران، عاشوری شانزدهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف 6 شمشیرباز اسلحه سابر واپه ایران، عاشوری شانزدهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید