حسن الهیدوس: برای ارائه بهترین بازی مقابل پرسپولیس در تهران مصمم هستیم

به گزارش بلاگ پو، حسن الهیدوس، مهاجم تیم فوتبال السد قطر امیدوار است تیمش با شکست پرسپولیس راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا گردد.

حسن الهیدوس: برای ارائه بهترین بازی مقابل پرسپولیس در تهران مصمم هستیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الرایه قطر، حسن الهیدوس در خلال تمرین شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال السد در جمع خبرنگاران گفت: به طور کامل مهیای بازی خوب در استادیوم آزادی تهران برابر پرسپولیس هستیم. جایی که هیچ انتخاب دیگری نداریم و باید با پیروزی به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

مهاجم تیم فوتبال السد قطر اضافه کرد: پس از شکست خانگی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس مصمم هستیم تا در تهران پیروز شویم. تمرکز قوی روی تمامی بازیکنان تیم السد حاکم شده و همه برای ارائه بهترین بازی و کسب نتیجه مطلوب برابر پرسپولیس مصمم هستیم.

حسن الهیدوس در پایان گفت: در بازی رفت در دوحه خوب ظاهر نشدیم اما می توانیم سطم فنی واقعی خود را برای بازی برگشت با پرسپولیس در استادیوم آزادی تهران به نمایش بگذاریم و با بلیت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به دوحه بازگردیم.

السد در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 سه شنبه هفته جاری در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد. فریرا در حال توسعه استراتژی رویارویی با پرسپولیس در تهران

tafreh.ir: وبلاگ خبری، تحلیلی طفره

namasho.ir: وبلاگ فناوری، گردشگری و مسافرت نماشو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2266

به "حسن الهیدوس: برای ارائه بهترین بازی مقابل پرسپولیس در تهران مصمم هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسن الهیدوس: برای ارائه بهترین بازی مقابل پرسپولیس در تهران مصمم هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید