حضور و شادی اقوام مختلف در کنار یکدیگر بیانگر اوج وحدت ایرانیان است

به گزارش بلاگ پو، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، برپایی نمایشگاه سراسری صنایع دستی و جشنواره ملی اقوام ایرانی را فرصتی دانست که باید از آن در راستای وحدت و انسجام هرچه بیشتر اقوام مختلف بهره برد.

حضور و شادی اقوام مختلف در کنار یکدیگر بیانگر اوج وحدت ایرانیان است

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، همزمان با سومین شب از برگزاری چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی در اهواز، علی ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی شامگاه آدینه 3 اسفند 97 باحضور در این نمایشگاه از غرفههای آن بازدید و با صنعتگران صنایع دستی استان های مختلف کشور و نیز هنرمندان گروه های آئینی و نمایندگان اقوام حاضر گفت گو کرد.

ساری در حاشیه بازدید خود، این نمایشگاه را از نمایشگاه های منحصر به فرد طی سال های اخیر دانست که اهتمام ویژه ای در بحث مدیریت و برگزاری آن اجرا شده است.

او با ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه و تقدیر از تمام دست اندرکارانی که موجب شدند تا صنعتگران استان های مختلف و نیز رنگین کمانی از اقوام مختلف کشور در خوزستان حضور پیدا نمایند اضافه نمود: از همه علاقمندان به حوزه صنایع دستی و کسانی که علاقمند به آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف کشور هستند می خواهم که تنها به شنیدههای خود اکتفا ننمایند و از آن ها دعوت می کنم تا با حضور در این نمایشگاه در شب پایانی آن از زیبایی های خاص آن بهرهمند شوند.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: آن چیزی که در بازدید دو ساعته از این نمایشگاه دیدم حاکی از کیفیت و نظم بالای آن بود و در صحبتی نیز که با غرفه داران استان های مختلف کشور داشتم عمدتاً از استقبال گسترده مردم به خصوص در شب سوم راضی و شادمان بودند.

او در ادامه به برگزاری شب های فرهنگی در قالب دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی در کنار جشنواره سراسری صنایع دستی اشاره و اظهار امیدواری کرد: از فرصتی که برای برپایی چنین رویدادی مهیا شده است در راستای وحدت و انسجام هرچه بیشتر اقوام ایرانی استفاده گردد.

ساری با بیان این که مسئولان خوزستان باید به همکاری با متولیان برگزاری چنین رویدادهایی توجه بیشتری نمایند اضافه نمود: باتوجه به زیرساختهای مناسب استان، باید فرصتهای بیشتری در اختیار برگزارنمایندگان این رویدادها در استان قرار بگیرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بیتردید حضور همه اقوام و شادی همه مردم در کنار یکدیگر بیانگر اوج وحدت ملت ایران هست و خواهد بود.

چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و دومین جشنواره ملی اقوام ایرانی در خوزستان، از یکم اسفندماه 97 در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی اهواز شروع به کار کرد و امروز (چهارم اسفندماه) آخرین روز برگزاری آن است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

batask.ir: ترجمه آنلاین و دارالترجمه آنلاین، ترجمه مقالات انگلیسی

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10677

به "حضور و شادی اقوام مختلف در کنار یکدیگر بیانگر اوج وحدت ایرانیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور و شادی اقوام مختلف در کنار یکدیگر بیانگر اوج وحدت ایرانیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید