حمایت شورای شهر مینیاپولیس از انحلال پلیس

به گزارش بلاگ پو، اعضای شورای شهر مینیاپولیس در پی قتل وحشیانه جورج فلوید شهروند سیاهپوست توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، رای به انحلال مقرهای پلیس این شهر داده اند.

حمایت شورای شهر مینیاپولیس از انحلال پلیس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مأمور پلیس سفیدپوست موجب اعتراضات گسترده ای در سراسر ایالات متحده شده است، شورای شهر مینیاپولیس به اتفاق آرا رأی به انحلال پلیس این شهر در ایالت مینه سوتا داده است.

بر اساس این گزارش، شورای شهر مینیاپولیس همچنین خواهان اجرای اصلاحات ساختاری و بازطراحی ساختار پلیس در این شهر شده است.

لیزا بندر رئیس شورای شهر مینیاپولیس در مصاحبه ای گفت: ما متعهد به منحل کردن نیروی پلیس و بازسازی جامعه خود با یک الگوی جدید با هدف برقراری امنیت عمومی هستیم که قادر باشد به طور واقعی جامعه ما را امن نگه دارد.

جرمایا الیسون عضو شورای شهر مینیاپولیس نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: قرار است با انحلال اداره پلیس، اصلاحاتی در بعضی وظایف و مسئولیت ها و عملنمودهای نهادهای امنیتی این شهر اجرا گردد.

شبکه ان بی سی نیوز اش نموده است که پلیس مینیاپولیس سابقه بیهوش کردن 44 نفر را در 5 سال گذشته با وارد کردن فشار بر گردن آنها داشته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 27849

به "حمایت شورای شهر مینیاپولیس از انحلال پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت شورای شهر مینیاپولیس از انحلال پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید