خبرنگاران درخشش دانشجویان پزشکی یزد، چهارمین سال متوالی در کشور

به گزارش بلاگ پو، یزد- خبرنگاران- دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای چهارمین سال متوالی در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری، افتخارآفرین شدند.

خبرنگاران درخشش دانشجویان پزشکی یزد، چهارمین سال متوالی در کشور

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با تبریک کسب این افتخار به دانشجویان برگزیده و خانواده های آنان و همچنین اساتید و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، کسب این پیروزیت را به نتیجه پشتکار و تلاش دانشجویان و اساتید این دانشگاه خاطرنشان کرد .

به گزارش روز یکشنبه مفدا یزد دکتر محمد رضا میرجلیلی گفت: کسب رتبه اول و افتخارآفرینی دوباره دانشگاه علوم پزشکی یزد در جشنواره دانشجویان نمونه کشوری، برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی، دانشجویان، اساتید و کارکنان خدوم آن اضافه کرد.

به گفته وی دانشگاه علوم پزشکی یزد در بیست و هشتمین جشنواره دانشجوی نمونه کشوری و در رقابت با سایر دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در سال 1398 پیروز به کسب این افتخار شد.

دکتر میرجلیلی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد توانست با معرفی سه دانشجوی نمونه، رتبه نخست را در سطح کشور کسب نماید یادآور شد: هر سه دانشجوی برگزیده از دانشکده بهداشت هستند و این چهارمین سال متوالی است که این دانشکده، رتبه نخست را در بین تمامی دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور از آن خود می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، افتخارآفرینان دانشکده بهداشت این دانشگاه را خانم ویدا سادات انوشه دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی ارشد در رشته ارگونومی، خانمسکینه گرایلو دانشجوی نمونه کشوری در مقطع دکتری تخصصی در رشته آموزش بهداشت و آقای سجاد بهاری نیا دانشجوی نمونه کشوری در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی خاطرنشان کرد.

دکتر میرجلیلی اضافه کرد: این سه دانشجو پیروز به کسب 3 جایگاه از مجموع 10 جایگاه دانشجوی نمونه کشوری در سال 1398 در میان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور شدند و برای این دانشگاه، افتخاری بزرگ را رقم زدند.

قرار است آیین تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری، سوم اسفندماه با حضور مسئولان ارشد کشوری در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

fun30t1.ir: شهر سرگرمی، در شهر سرگرمی کلی مطلب باحال براتون داریم

javedandld.ir: مجله جاودان | مجله خانه و خانواده ایرانی

منبع: ایرنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20404

به "خبرنگاران درخشش دانشجویان پزشکی یزد، چهارمین سال متوالی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشش دانشجویان پزشکی یزد، چهارمین سال متوالی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید