خبرنگاران شرکت ایران ایر پرواز تهران - بجنورد را لغو کرد

به گزارش بلاگ پو، بجنورد- خبرنگاران- شرکت ایران ایر پرواز روز چهارشنبه تهران - بجنورد را به علت شرایط نامناسب آب و هوایی و کاهش دید لغو کرد.

خبرنگاران شرکت ایران ایر پرواز تهران - بجنورد را لغو کرد

مسوول روابط عمومی فرودگاه بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این شرکت حتی کوشش کرد این پرواز را با تاخیر انجام دهد تا شرایط آب و هوایی مساعد گردد اما ناگزیر به لغو آن شد.

امیر سنخواستیان با بیان اینکه قرار بود امروز ساعت 13 و 30 دقیقه این شرکت هواپیمایی از تهران به مقصد بجنورد پرواز داشته باشد اضافه کرد: امروز شرکت آسمان نیز پرواز تهران به بجنورد را بدون ارائه علت لغو کرد.

بارش برف و باران که از نخستین ساعات بامداد امروز بیشتر مناطق خراسان شمالی را در برگرفته هم اکنون با شدت بیشتر در بجنورد ادامه دارد.

شرکت های هواپیمایی ماهان، ایران ایر و آسمان در امسال تعداد زیادی از پروازهای فرودگاه بجنورد را به علت مسائل فنی، بازرگانی، آب و هوایی و یا بدون اقامه دلیلی خاص لغو نموده اند.

اداره کل هواشناسی خراسان شمالی اعلام نموده است: سامانه بارشی فعال برف و باران که از سه شنبه شب وارد استان شده تا صبح پنجشنبه فعال است.

بر این اساس پیش بینی می گردد دمای هوای استان نیز تا فردا 15 درجه سانتی گراد کاهش یابد.

فرودگاه بجنورد به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، احتیاج به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتا هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارند و در فصل زمستان شمار زیادی از پروازها به علت بدی آب و هوا لغو می شوند.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد 4200 در 45 متر، اپرون به ابعاد 245 در 118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23 در 120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت 1700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت 4600 مترمربع است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20623

به "خبرنگاران شرکت ایران ایر پرواز تهران - بجنورد را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت ایران ایر پرواز تهران - بجنورد را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید