خبرنگاران مَسن آبادی قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران شد

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- پانزدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با معرفی نفرات برتر و قهرمانی محسن مسن آبادی در ایرانشهر به انتها رسید.

خبرنگاران مَسن آبادی قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران شد

به گزارش خبرنگاران روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان کشور، امروز (یکم اسفندماه) به میزبانی دانشگاه ولایت شهرستان ایرانشهر برگزار گردید. این دوره از رقابت ها با حضور 51 ورزشکار پیگیری شد و در نهایت 10 نفر از مدعیان قهرمانی کشور به مرحله نهایی راه یافتند.

مرحله نهایی مسابقات قوی ترین مردان کشور در استان سیستان و بلوچستان، با حضور قهرمانان راه یافته به این دور از رقابت ها از عصر روز یکم اسفندماه پیگیری شد که درنهایت محسن مسن آبادی توانست با غلبه بر سایر رقبا بر رتبه اول مسابقات قوی ترین مردان کشور در سال 1399 بایستد.

محسن مسن آبادی با 48.5 امتیاز، محمدرضا تازه رو با 42 امتیاز، رضا قیطاسی با 39 امتیاز، حسین حسین زاده با 37 امتیاز، مهرداد باجلان با 31.5 امتیاز، امیرفرزان محزون با 27 امتیاز، عارف احمدی با 26.5، متین علی محمدی با 22 امتیاز، عباد کهن سال با 13.5 و ابراهیم حسنی نیز با 2.5 امتیاز در مرحله نهایی به کار خود خاتمه دادند.

در بخش تیمی نیز تیم تهران الف بر سکوی نخست ایستاد و تیم های تهران ب، استان مرکزی و استان های البرز و سیستان وبلوچستان (به طور مشترک) به ترتیب در رتبه های دوم تا چهارم ایستادند.

موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان، عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و کرد، مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان فینال این مسابقات را از نزدیک تماشا کردند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44834

به "خبرنگاران مَسن آبادی قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مَسن آبادی قهرمان مسابقات قویترین مردان ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید