خبرنگاران 2 زمین تمرین مشهد در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو قرار می گیرد

به گزارش بلاگ پو، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: آنچنان که پیشتر اعلام شده بود زمینهای شماره یک و دو استادیوم ثامن الائمه(ع) مشهد را در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو می گذاریم.

خبرنگاران 2 زمین تمرین مشهد در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو قرار می گیرد

فرزاد فتاحی در حاشیه ملاقات تدارکاتی دو تیم فوتبال نساجی مازندران و شهرخودرو در استادیوم امام رضا(ع) مشهد اضافه کرد: باید از کوشش مدیران باشگاه به عنوان یک بخش خصوصی که در عرضه تیم داری فوتبال حضور دارند قدردانی کرد، چرا که می دانیم این کار در شرایط کنونی چه قدر سخت است.

وی ادامه داد: ما به عنوان متولی ورزش خراسان رضوی از باشگاه شهرخودرو به عنوان نماینده استان حمایت می کنیم و امکانات موجود را در اختیار این باشگاه قرار می دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: امیدواریم تیم شهرخودرو در لیگ برتر فصل پیش رو نیز پیروز باشد، همچنین برای سید مهدی رحمتی در کسوت مربیگری نیز آرزوی پیروزی داریم، رحمتی برای فوتبال ایران کوشش زیادی نموده است و تجربه های فراوانی دارد که به طور قطع به او در بخش مربیگری یاری می نماید.

پیروزی شهرخودرو در آخرین ملاقات تدارکاتی

همچنین تیم فوتبال شهرخودرو خراسان که خود را برای حضور در لیگ برتر بیستم آماده می نماید عصر امروز شنبه در یک ملاقات تدارکاتی مقابل تیم نساجی مازندران به فزونی سه بر دو دست یافت.

شاگردان رحمتی که پس از اردوی 15 روزه خود در تهران، از هفته گذشته تمرینات خود را در مشهد پیگیری کردند امروز در استادیوم امام رضا(ع) مشهد به مصاف تیم نساجی رفتند و با گل های محمدعلی فرامرزی، امین قاسمی نژاد و رحمان جعفری به فزونی رسیدند.

مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو که میلاد فراهانی، علی نعمتی، امید منصوری، علی طاهران و امیرحسین نعمتی را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار نداشت در نیمه اول بابک سلامت، فرشاد فرجی، عرفان معصومی، محمد علی فرامرزی، حسن جعفری ، اکبر صادقی، امیر حسین کریمی، رحمان جعفری ، صادق صادقی، روح اله سیف الهی و امین قاسمی نژاد را وارد زمین کرد و در نیمه دوم آزاد جعفرزاده، معراج پورتقی، بهتاش میثاقیان، ابوذر صفرزاده و احمد الجبوری را به میدان فرستاد.

براساس اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال از 10 به 16 آبان تغییر کرد. مطابق برنامه اعلامی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در هفته اول این رقابتها میزبان تیم ماشین سازی تبریز خواهد بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36851

به "خبرنگاران 2 زمین تمرین مشهد در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 2 زمین تمرین مشهد در اختیار تیم فوتبال شهرخودرو قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید