خلیج فارس متلاطم می گردد، وقوع گرد و غبار در استان بوشهر

به گزارش بلاگ پو، پیغام مساعدی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت آب و هوایی استان بوشهر گفت: آنالیز نقشه های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش جریانات غالبا شمال غربی طی امروز است.

خلیج فارس متلاطم می گردد، وقوع گرد و غبار در استان بوشهر

وی افزود: پیش بینی می گردد سرعت وزش این جریانات طی ساعاتی از ظهر تا شب عمدتاً بر روی دریا و در قسمتهای جنوبی استان بطور قابل ملاحظه ای افزوده گردد و دریا به نسبت مواج و متلاطم گردد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: همچنین به سبب وزش باد در برخی نقاط وقوع پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست و در ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوغبار پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: جهت وزش باد شمال غربی تا غربی در قسمت های شمالی و مرکزی استان با سرعت 8 تا 30 طی ساعات بعدازظهر و شب گاهی تا 38 کیلومتر در ساعت و در قسمتهای جنوبی استان 12 تا 34 و طی ساعات بعدازظهر و شب تا 48 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی افزود: ارتفاع موج دریا نیز در سواحل شمالی و مرکزی استان 30 تا 90 سانتیمتر و طی ساعات بعدازظهر و شب 120 سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان 60 تا 120 و طی ساعات بعدازظهر و شب تا 180 سانتیمتر خواهد بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1850

به "خلیج فارس متلاطم می گردد، وقوع گرد و غبار در استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیج فارس متلاطم می گردد، وقوع گرد و غبار در استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید