دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد راهی پیاده روی طریق رضوی شدند

به گزارش بلاگ پو، همزمان با شهادت امام رضا(ع)، جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد استان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در مراسم پیاده روی طریق رضوی، راهی نیشابور شدند.

دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد راهی پیاده روی طریق رضوی شدند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، همزمان با سومین دوره پیاده روی معنوی دانشجویان سراسر کشور از نیشابور به مشهد مقدس، تعداد 35 دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، بروجن، فارسان و پردیس های اردل و لردگان به همراه معاون فرهنگی دانشجویی واحد دانشگاهی شهرکرد به مشهد مقدس اعزام شدند.

کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به همراه دیگر دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی کشور در این پیاده روی معنوی دو روزه از نیشابور به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) اعزام خواهند شد.

این اردوی 6 روزه با هدف شرکت در سومین پیاده روی معنوی نیشابور - مشهد و زیارت بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج راهی نیشابور شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور میزبان حدود هزار دانشجو از چهارم تا پنجم آبان 98 برای برادران و پنجم تا ششم آبان برای خواهران از واحد های سراسر کشور برای پیاده روی به مرقد مطهر امام رضا (ع) در سالروز شهادت آن حضرت است.

دانشجویان زائر در یک شب حضور در واحد دانشگاهی نیشابور علاوه بر شرکت در ویژه برنامه های فرهنگی و آیین های عزاداری با به کارگیری امکانات این دانشگاه اسکان و پذیرایی شده و سپس به منظور شرکت در مراسم پیاده روی به جاده نیشابور - مشهد اعزام خواهند شد.

آیین پیاده روی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مرقد مطهر رضوی هرساله در ایام شهادت آن حضرت به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی و خدمات دهی دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 14367

به "دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد راهی پیاده روی طریق رضوی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد راهی پیاده روی طریق رضوی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید