در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار

به گزارش بلاگ پو، بازدید میدانی شهردار منطقه8 و رسیدگی به مسائل و نیازهای محلات در محله لشگر انجام شد.

در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه8، مسعود رنجبریان شهردار منطقه ضمن بازدید از محله لشگر، بر توجه به محلات با رویکرد خدمات رسانی به شهروندان و اجرای پروژه های توسعه محله ای در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار تاکید نمود.

رنجبریان با اشاره به اینکه اقدامات شورایاری و شهرداری در جهت توسعه محله ها و پویایی شهر است، ادامه داد: با کم کردن فاصله ها با مردم و همراهی شورایاران می توانیم اقدامات شایسته تری را برای شهر و شهروندان انجام دهیم.

در این بازدید، رنجبریان اجرای پروژه های توسعه محله ای را کم هزینه اما اثرگذار ، مردمی و مشارکتی قلمداد کرد و اضافه نمود: با یافتن فضاهای مناسب و جلب مشارکت شهروندان، پروژه هایی به خواست مردم، برای مردم و به یاری مردم با عنوان پروژه های توسعه محله ای به جای پروژه هایی با مقیاس بسیار عظیم در شهر اجرایی می گردد که منجر به انتشار و نفوذ توسعه پایدار تا عمق محلات شهرمان خواهد شد.

او گفت: بازنگری، بازطراحی، احیا و نوسازی در عرصه های عمومی در سایه تعامل و مشارکت شهروندان ، در سطحی عملیاتی باعث برطرف مسائل و مسائل از نگاه شهروندان و ارتقای امنیت محله، افزایش سرانه فضای سبز و درنگ گاه ها، برطرف آب گرفتگی نهرها، ارتقای کیفیت پیاده روها و ... خواهد شد.

مسعود رنجبریان سرپرست شهرداری منطقه8، به همراه معاونان و شورایارن محله لشگر، از پروژه های توسعه محله ای لشگر، از جمله راه اندازی آبیاری قطره ای خیابان شهید حیدری، جمع آوری نهر و اضافه شدن فضا به پیاده راه خیابان شهید حیدری، تبدیل نهر خیابان فتحی به کانیو جانبی، روکش آسفالت خیابان فتحی، همسطح سازی پل و جوی تقاطع خیابان نوروزی فرد و حیدری، همسطح سازی پیاده روی مسیل باختر و خیابان سجاد بازدید کرد.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44516

به "در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در راستای افزایش کیفیت زندگی شهروندان و ایجاد آرامش پایدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید