دلایل ناکامی تیم ملی والیبال در کسب سهمیه، اشتباه بزرگ کولاکوویچ

به گزارش بلاگ پو، جبار قوچان نژاد در مصاحبه با خبرنگاران درباره نتایج تیم ملی والیبال در مرحله اول رقابت های انتخابی المپیک گفت: نتیجه با تیم روسیه خوشایند نبود، می توانست نتیجه بهتری رقم بخورد. چالش تیم ملی همان عدم جسارت و اقتدار سرمربی تیم است. امیدوارم در مسابقات آسیایی به دور از مشکل بتوانیم صعود و مسئله ای رخ ندهد.

دلایل ناکامی تیم ملی والیبال در کسب سهمیه، اشتباه بزرگ کولاکوویچ

کارشناس والیبال گفت: سه بازی برابر کوبا، مکزیک و روسیه نشان داد مشکل عمده تیم ملی که همان تصمیمات ایگور است حل نشده و همچنان درگیر عدم جسارت و اعتماد به نفس ایگور هستیم. کولاکوویچ قبل از بازی برابر روسیه گاف داد و خاطرنشان کرد اگر روز بد روسیه باشد پیروز می شویم! این یعنی اگر روز خوب روس ها باشد تیم ملی خواهد باخت.

وی اضافه نمود: با این صحبت های سرمربی بازیکنان در خلوت خود فکر می نمایند و متوجه می شوند سرمربی تیم اعتقادی به پیروزی بازیکنانش ندارد. ایگور گاف بزرگی داد و این بر عملکرد و اعتماد به نفس بازیکنان تاثیر گذار بود.

قوچان نژاد در پاسخ به این سوال که برای حضور در قهرمانی آسیا می توان از ترکیب جوان استفاده کرد و وارد مسابقات انتخابی المپیک شد؟ گفت: می توان از ترکیب جوان استفاده کرد اما ایگور طوری عمل نموده است که اعتماد به نفس را از جوانان گرفته است. امیدوارم به مرحله بعد صعود و وارد المپیک شویم، سپس بازنگری در این زمینه صورت گیرد چرا که ملی پوشان از جان و دل مایه می گذارند، کوشش می نمایند و در زمین با تمام قدرت می جنگند قفل کار جای دیگری است.

وی تاکید نمود: سرمربی تیم ملی به بازیکنان باور ندارد. بازیکنان با تجربه تر مرتب در مسابقات استفاده می شوند و روند فرسایشی در پیش گرفتند. با آغاز شدن مسابقات لیگ برتر نیز راستا فرسایشی تر و آسیب پذیر تر نیز خواهد شد. این ها مسائلی است که باید شدیدا مورد مدیریت روانشناسی قرار گیرند.

کارشناس والیبال در پاسخ به این سوال که تیم ملی در جایگاهی قرار گرفته است که انتظار مردم از تیم بالا است و باید حتما به المپیک صعود کند؟ گفت: این باور مردم است و حقم است. در حال حاضر تیم ملی والیبال ایران شانه به شانه قدرت های جهانی پیش می رود. ملی پوشان با انگیزه، قدرت مثال زدنی و پر کوشش در زمین ظاهر می شوند اما یک جاهایی نیکمت کادرفنی نیز باید به یاری آنها بیاید. انتظار مردم بجا است چون بازیکنان ایران لیاقت و شایستگی آن را دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10358

به "دلایل ناکامی تیم ملی والیبال در کسب سهمیه، اشتباه بزرگ کولاکوویچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل ناکامی تیم ملی والیبال در کسب سهمیه، اشتباه بزرگ کولاکوویچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید