دهانشویه گیاهی از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد خبرنگاران

به گزارش بلاگ پو، فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری لرستان به منظور بهبود سطح سلامت و بهداشت دهان و دندان، اقدام به تولید دهانشویه گیاهی همه کاره هربکس کردند.

دهانشویه گیاهی از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از جمله شرکت های با سابقه در زمینه تولید محصولات بهداشتی و آرایشی گیاهی در سطح کشور و استان لرستان است.

این شرکت در سال های اخیر با ایجاد سایت گیاهان دارویی در شهرستان خرم آباد، اقدام به تولید محصولات متنوعی از جمله انواع شامپوها، کرم ها، ماسک های گیاهی، خمیردندان های گیاهی و طبیعی و همچنین دهانشویه های گیاهی در انواع مختلف کرده است.

شرکت دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر از شرکت های پیروز و مستقر در پارک علم و فناوری لرستان است که فناوران آن، با بهره گیری از عصاره های گیاهی و در راستای بهبود سطح سلامت و بهداشت دهان و دندان، اقدام به تولید دهانشویه گیاهی همه کاره هربکس کردند.

به دلیل تنوع میکروارگانیسم های موجود در حفره دهان اعم از باکتری، قارچ و ویروس، در تهیه این دهانشویه گیاهی از چندین عصاره (بادرنجبویه، بومادران، مرزه خوزستانی، مورد، میخک، اکالیپتوس، نعناع فلفلی) با اثرات ضد میکروبی و ضد التهابی استفاده شده است.

این عصاره های گیاهی حاوی مواد موثره فراوانی هستند که خواص متعددی مانند خواص ضدمیکروبی، رفع بوی نامطبوع دهان و تسکین دهندگی درد دندان از خود نشان داده و به سادگی می توانند از مسائل دهان و دندان پیشگیری کرده و آن ها را از بین ببرند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 45847

به "دهانشویه گیاهی از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهانشویه گیاهی از سوی فناوران پارک علم و فناوری لرستان تولید شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید