راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/همدان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر از آماده باش کامل پنج راهدارخانه شهرستان اطلاع داد و با اشاره به برفروبی دو هزار و 230 کیلومتر از باندها و محورهای مواصلاتی در حوزه استحفاظی ملایر، گفت: مقدار ماسه پاشی یک هزار و 870 تن بوده است.

راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل

هاشم اسکندریان در گفت وگو با خبرنگاران؛ با اشاره به عملیات برفروبی و بازگشایی مسیرها در اثر کولاک شدید و حضور نیروهای شهرداری ملایر، زنگنه و سامن در عملیات برفروبی، اضافه کرد: 175 مورد امدادرسانی انجام شد.

وی اعلام کرد: 38 دستگاه درگیر برفروبی هستند و راهدارخانه های مرکز اداره، زاغه، یونس، زنگنه و آورزمان نیز در آماده باش کامل به سر می برند.

اسکندریان با اشاره به آماده باش اکیپ های راهداری و عملیات برفروبی و ماسه پاشی در سطح حوزه استحفاظی، از بازدید مشترک با نماینده انجمن صنفی شهرستان ملایر و تکمیل چک فهرست های نظارتی شرکت های حمل و نقل میهن بار الوند و آریا بار الوند اطلاع داد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ملایر اعلام کرد: دو روز گذشته، در محور ملایر - همدان، گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده ای به اتفاق کارشناس حمل و نقل اداره راهداری ملایر و پلیس راه مبنی بر کنترل اسناد حمل، تجهیزات ایمنی، مندرجات بارنامه، ناوگان عمومی بار بدون بارنامه و مدارک راننده و ناوگان و تطبیق با بارنامه اقدام کردند.

این مقام مسئول به آنالیز عوارض جابجایی کالا، آنالیز فرار بار و ... به وسیله گشت کنترل و نظارت بر ناوگان عمومی و نظارت جاده ای اشاره و اظهارکرد: 18 دستگاه ناوگان کنترل و تعداد سه مورد تخلف به کمسیون تخلفات استان معرفی گردید.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم تکمیل چک فهرست ثبت تخلفات به منظور طرح در کمیسیون های مربوط صورت پذیرفت، گفت: بعلاوه به مناسبت روز هوای پاک کلیه مراکز صدور معاینه فنی سنگین استان با 20 درصد تخفیف به وسایل نقلیه سنگین ارائه خدمت کردند و این خدمات در پنج مرکز معاینه فنی شهرهای ملایر، همدان، کبودراهنگ، اسدآباد و نهاوند ارائه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1401 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 60979

به "راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهدارخانه های ملایر در آماده باش کامل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید