رضایی نژاد: تیم سابر جوانان پشتوانه خوبی برای بزرگسالان خواهد بود، شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد

به گزارش بلاگ پو، مربی تیم سابر جوانان کشورمان گفت: شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد، ما در تهران و بعضی از شهرستان ها تنها یک سالن شمشیربازی داریم.

رضایی نژاد: تیم سابر جوانان پشتوانه خوبی برای بزرگسالان خواهد بود، شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد

امیر رضایی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص برگزاری مسابقات دنیای سابر جوانان در تهران گفت: این مسابقات در بالاترین سطح دنیا و کلاس A برگزار گردید و بسیاری از کشورها برای کسب امتیاز در رنکینگ دنیای در آن حاضر شدند و کشورهایی از جمله ایتالیا، اسپانیا، اوکراین و رومانی با تیم اول خود شرکت کردند.

وی در ادامه اضافه نمود: فاصله سابر جوانان و تیم بزرگسالان ما زیاد است و تیم بزرگسالان صندلی ایران را در دنیا حفظ نموده و در رده پنجم واقع شده است در حالیکه تیم جوانان ما کار بسیار سخت و راهی طولانی در پیش دارد.

مربی تیم سابر جوانان کشورمان با اشاره به سطح حریفان ایران در مسابقات تهران گفت: هر کدام از سابریست هایی که در مسابقات دنیای تهران شرکت کردند کوهی از مدال و عنوان با خود داشتند. در حالیکه از 4 ملی پوش ما تنها شاکر میدان های دنیای دیده بود و در چند مسابقه شرکت نموده بود بقیه بچه ها در سطح مسابقات داخلی و قهرمانی کشور تجربه داشتند. این بازیکنان در مقابل حریفانی قرار گرفته بودند که تجربیات زیادی داشتند و کار آنها سخت بود. البته گلزار هم در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در تیم امید حضور داشت و مسابقات تهران دومین تجربه بین المللی او بود.

رضایی نژاد با اشاره به برگزاری خوب مسابقات دنیای تهران تاکید نمود: امتیاز برگزاری مسابقاتی در این سطح را به هر کشوری نمی دهند اما خوشبختانه ایران این میزبانی را به دست آورده و به بهترین نحو آن را برگزار کرد. بازیکنان خارجی از برگزاری مسابقات رضایت کامل داشتند بعلاوه محل برگزاری مسابقات به هتل ها نزدیک بود و شرایط برای برگزاری مسابقاتی در این سطح بسیار عالی بود. مطمئن باشید در سال های آینده شاهد حضور تیم های بیشتری خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که تیم جوانان چقدر زمان لازم دارد تا پشتوانه تیم بزرگسالان باشد گفت: قول می دهم همین تیم و این بازیکنان پشتوانه قوی برای تیم بزرگسالان خواهند بود. آنها در کنار بزرگسالان تمرین می نمایند و این یک نکته مثبت است و می توانند تیم دوم سابر ایران باشند. البته نباید فراموش کنیم که شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد. ما در تهران و بعضی از شهرستان ها تنها یک سالن شمشیربازی داریم درحالیکه کویت که در این مسابقات سوم شد در یک شهر خود 10 کلوپ شمشیربازی دارد.

مربی تیم سابر جوانان اعلام نمود: ما شهرهای محدودی را برای برگزاری اردو داریم و آن را هم باید از مدت ها قبل هماهنگی انجام دهیم. شاکر ساکن تهران، لاهور ساکن اردبیل، گلزار و عابدینی نیز ساکن یزد و مازندران هستند، آنها دانشجو هستند و حضور در اردوها برای آنها آسان نیست اما ما نمی توانیم اردوها را در شهرهای آنها برگزار کنیم و این برای بچه ها سخت است. در این شرایط نباید توقع آنچنانی داشته باشیم.

رضایی نژاد در سرانجام گفت: از مسئولان می خواهم که به شرایط و امکانات شمشیربازی رسیدگی نمایند چرا که ما هم سهمیه انفرادی و هم سهمیه تیمی المپیک را خواهیم داشت و بعدها در سابر زنان و در آینده در فلوره و اپه نیز مدال آور خواهیم شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16314

به "رضایی نژاد: تیم سابر جوانان پشتوانه خوبی برای بزرگسالان خواهد بود، شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رضایی نژاد: تیم سابر جوانان پشتوانه خوبی برای بزرگسالان خواهد بود، شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی نژاد: تیم سابر جوانان پشتوانه خوبی برای بزرگسالان خواهد بود، شرایط و امکانات کمی برای شمشیربازی وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید