رضا صادقی فقط گوش می نماید، احسان خواجه امیری در پاییز تنهایی

به گزارش بلاگ پو، علی جعفری مدیر برنامه های احسان خواجه امیری در مصاحبه با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته هم اکنون در مرحله چاپ آلبوم قرار داریم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این اثر موسیقایی که با عنوان پاییز تنهایی توسط شرکت آوای هنر تهیه و فراوری شده است، هفته آینده روانه بازار موسیقی می گردد.

رضا صادقی فقط گوش می نماید، احسان خواجه امیری در پاییز تنهایی

وی ادامه داد: در آلبوم جدید احسان خواجه امیری افرادی چون روزبه بمانی، زهرا عاملی و حسین غیاثی به عنوان ترانه سرا و هنرمندانی چون علیرضا کهن دیری، سعید زمانی، هومن نامداری، سعید زمانی، تعیین راهبر، بهروز علیاری، مهرداد نصرتی، آرون حسینی در بخش آهنگسازی و تنظیم با خواجه امیری همکاری داشته اند.

جعفری اعلام کرد: پاییز تنهایی بعد از آلبوم های من و بابا، سلام آخر، یه خاطره از فردا، فصل تازه، برای اولین بار، عاشقانه ها تازه ترین اثر احسان خواجه امیری به حساب می آید که این این آلبوم تحت امتیاز موسسه فرهنگی هنری آوای هنر به مدیریت محمد جلیل پور روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. شرکت هنر اول نیز وظیفه پخش و توزیع این اثر را در بازار موسیقی کشور به عهده دارد.

وی همچنین به مراحل اماده سازی و فراوری جدیدترین آلبوم رضا صادقی اشاره نمود و گفت: این آلبوم که هم اکنون در مرحله اخذ مجوز است به احتمال فراوان بیستم بهمن ماه سال جاری منتشر می گردد. در این آلبوم موسیقایی که با عنوان فقط گوش کن به دفتر موسیقی وزارت ارشادبرای دریافت مجوز ارسال شده و ما نزدیک به 15 تراک را به وزارت ارشاد تحویل دادیم و البته هنوز هم تعیین نیست که چه تعداد از آن در آلبوم قرار خواهد گرفت.

جعفری توضیح داد: خوشبختانه از وقتی تعدادی از هنرمندان و دوستان رضا صادقی آلبوم جدید او را شنیده اند، با بازتاب های بسیار خوبی روبرو شدیم که تصور می کنم بتواند نتیجه یک زحمت شبانه روزی برای فراوری آلبومی با کیفیت باشد اما به هر ترتیب این مردم هستند که باید کار را بپسندند.

مدیر برنامه های رضا صادقی درباره کنسرت های داخل و خارج از کشور این خواننده پاپ نیز اعلام کرد: از بهمن ماه در شهرهای اصفهان، اهواز، ماهشهر، دزفول، کرمان، زاهدان، بوشهر، ساری، اراک، رشت و محمود آباد کنسرت هایی برگزار می کنیم. ضمن اینکه در همین ایام برای برگزاری چند برنامه در اروپا گروه اجرایی به کشورهای آلمان، سوئد و هلند سفر خواهند کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 25018

به "رضا صادقی فقط گوش می نماید، احسان خواجه امیری در پاییز تنهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا صادقی فقط گوش می نماید، احسان خواجه امیری در پاییز تنهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید