رویداد ایده تا اجرا در مدیریت مصرف برق بصورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش بلاگ پو، رویداد ایده تا اجرا در حوزه مدیریت مصرف برق در بستر فضای مجازی و به صورت غیرحضوری با همکاری حوزه توسعه زیست بوم نوآوری انرژی معاونت علمی برگزار خواهد شد.

رویداد ایده تا اجرا در مدیریت مصرف برق بصورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رویداد ایده تا اجرا در حوزه مدیریت مصرف برق در بستر فضای مجازی و به صورت غیرحضوری با همکاری حوزه توسعه زیست بوم نوآوری انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توانیر و به همت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد و همکاری مرکز شتاب ایده اجرا می گردد.

شرکت های فناور و دانش بنیان و استارتاپ ها می توانند ایده های خود را برای ارائه در این رویداد ارسال نمایند. ایده ها و طرح های ارائه شده پس از ارزیابی و آنالیز توسط هیئت داروان در صورت انتخاب، می توانند از بسته حمایت اقتصادی این رویداد برخوردار شوند. اجرایی شدن ایده ها و یاری به حل مسائل موجود در صنعت برق از جمله معیار های است که بر اساس آن ایده های برتر انتخاب می شوند.

با توجه به اینکه فناوران و فعالان این حوزه نیز مانند دیگر شهروندان به جهت رعایت توصیه های پزشکی در منزل حضور دارند، فرصت خوبی برای ایده پردازی و تفکر لازم در جهت ارائه روش های نوین مدیریت مصرف برق، خواهد بود تا با موفقیت مشکل پیک تابستان 1399 حل گردد.

استارتاپ ها، شرکت های فناور و صاحبان ایده، می توانند برای ثبت ایده های خود و کسب اطلاعات بیشتر به سایت https://www.meedc.ir/ یا https://www.ideaacc.ir/ مراجعه نمایند.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 21838

به "رویداد ایده تا اجرا در مدیریت مصرف برق بصورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد ایده تا اجرا در مدیریت مصرف برق بصورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید