رییس صدا و سیما: رسانه کسانی خواهیم بود که صدایشان به جایی نمی رسد

به گزارش بلاگ پو، رئیس نو سازمان صداوسیما در اولین اظهارنظر پس از انتصاب به ریاست رسانه ملی تاکید نمود: صداوسیما به اسم مصداق واقعی رسانه مردمی، رسانه کسانی خواهد بود که صدایشان به جایی نمی رسد.

رییس صدا و سیما: رسانه کسانی خواهیم بود که صدایشان به جایی نمی رسد

به گزارش ایران پرس، پیمان جبلی در مورد جذب نخبگان جوان در حوزه های مختلف رسانه ای تاکید نمود: تمام ظرفیت های ملی باید مورد استفاده قرار بگیرد و به ویژه ظرفیت های نخبگان جوان در برنامه تحولی دوره نو صدا و سیما نقش محوری خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه صدا و سیما به اسم بزرگ ترین کنشگر اجتماعی در جامعه ایران همیشه مطرح بوده است؛ توضیح داد: اقتضای این صندلی بسیار مهم این است که صداوسیما گفتمان ساز و هم افزا باشد.

مردم صاحبان اصلی رسانه هستند

رییس نو سازمان صدا و سیما درباره برنامه های آینده برای پوشش شبکه رادیو و تلویزیون در سراسر کشور هم گفت: رسانه ملی امانت مردم و متعلق به آن ها است.

جبلی با تاکید بر اینکه مردم صاحبان اصلی رسانه هستند؛ گفت، صداوسیما باید مصداق واقعی رسانه مردمی باشد؛ رسانه صدای کسانی باشد که صدایشان به جایی نمی رسد.

پیمان جبلی تاکید نمود: صداوسیما باید منعکس کننده مطالبات، خواسته ها و دغدغه های توده مردم باشد و نباید منعکس کننده نظرات و منویات یک طبقه خاص آن هم طبقه خاصی که جدای از مردم است، باشد.

برنامه تحولی صدا و سیما در دوره نو هویت محور و عدالت گستر خواهد بود

جبلی درباره آرایش و پیوست رسانه ای صدا و سیما در یاری به اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هم اعلام کرد، این دوره اولین دوره تغییر و تحول در سازمان پس از صدور بیانیه گام دوم است و شعار صدا و سیما در این دوره گام برداشتن برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

رییس سازمان صدا و سیما توضیح داد: تمدن نوین اسلامی یعنی ضمن ایجاد فراوری محتوا و برنامه برای مخاطب ایرانی، مرز های مخاطبین را فراتر از مخاطبین ایرانی تعریف کنیم.

تقویت برون مرزی از سرفصل های اصلی دوره نو است

وی بعلاوه درباره اقدامات بعدی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تقویت رسانه های برون مرزی گفت، نگاه بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک نگاه نمایشی نیست، ظرفیت ها و قابلیت های جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت های جهانی است.

رییس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اهمیت شبکه های برون مرزی اضافه کرد، یکی از سرفصل های اصلی اقدامات سازمان صدا و سیما در دوره نو تقویت شبکه های برون مرزی خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55659

به "رییس صدا و سیما: رسانه کسانی خواهیم بود که صدایشان به جایی نمی رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس صدا و سیما: رسانه کسانی خواهیم بود که صدایشان به جایی نمی رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید