سرفیس پرو ایکس تازه با ویندوز 11 عرضه می گردد

به گزارش بلاگ پو، اگرچه در نسخه نو مایکروسافت سرفیس پرو ایکس پردازنده مشابه قبل خواهد بود اما این دستگاه با پشتیبانی از نرم افزارهای 64 بیت و بهره گیری از ویندوز 11 عرضه خواهد شد.

سرفیس پرو ایکس تازه با ویندوز 11 عرضه می گردد

هنگامی که مایکروسافت سرفیس پرو ایکس را در سال 2019 معرفی کرد، وعده شروع چیزی تازه را برای خط فراوری دو در یک های شرکت خود داد. اما متأسفانه سازگاری محدود برنامه ها به علت معماری مبتنی بر ARM و ویندوز بر پایه ARM باعث شد تا پرو ایکس هرگز آن طور که گفته شده بود نباشد.

برای سری تازه مایکروسافت سخت افزار اصلی سرفیس پرو ایکس را به روز ننموده و مثل همواره می توان آن را با تراشه SQ1 اصلی شرکت یا تراشه تازهتر SQ2 تهیه کرد. اما مایکروسافت یک مدل با وای فای تنها ارائه نموده است که قیمت آن فقط 899 دلار است.

در اینجا نکته مهم این است که این رایانه سبک اکنون با ویندوز 11 ارائه می گردد و شامل پشتیبانی از شبیه سازی نرم افزاری 64 بیتی داخلی هم هست و این یعنی سازگاری آن باید به طرز قابل توجهی بهبود یافته باشد.

این دستگاه قرار است در مدل هایی با 8 و 16 گیگابایت رم عرضه گردد. نسل سوم سرفیس پرو ایکس بعلاوه در بعضی از کشورها مانند آمریکا، سوییس، تایوان، ژاپن و کانادا با Energy Star عرضه می گردد. شاید به روز نکردن سخت افزار پرو ایکس عجیب به نظر برسد اما از سویی باید توجه داشت که احتمالا این شرکت میخواهد از این فرصت برای آوردن SQ2 به مدل های ارزان تر خود استفاده کند.

سرفیس پرو ایکس هم اکنون هم یکی از باریک ترین حاشیه ها را در میان دیگر محصولات این سری دارد و بنابراین تغییر حاشیه ها در مدل تازه سرفیس بعید به نظر می رسد.

عکس کاور: Microsoft Surface Pro X

Credit: Microsoft

منبع: Engadget

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 55010

به "سرفیس پرو ایکس تازه با ویندوز 11 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس پرو ایکس تازه با ویندوز 11 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید