سرمربی العین: نمی توانم درباره صعود تیمم پیشگویی کنم، از کسب یک امتیاز راضی هستم

به گزارش بلاگ پو، گاریدو معتقد است تیمش بازی خوبی را برابر استقلال به نمایش گذاشته است.

سرمربی العین: نمی توانم درباره صعود تیمم پیشگویی کنم، از کسب یک امتیاز راضی هستم

به گزارش خبرنگاران، گاریدو سرمربی العین پس از کسب یک امتیاز برابر استقلال در نشست خبری گفت: این بازی برای ما اهمیت زیادی داشت و دریافت امتیاز برای ما مهم بود. بازی کردن با استقلال کار سختی است و ما توانستیم یک امتیاز کسب کنیم. در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و استقلال به خوبی مقابل کارهای تاکتیکی ما ایستادگی کرد و این در حالی بود که برای ما گل نخوردن در این نیمه حائز اهمیت بود.

وی اضافه نمود: می خواستیم روحیه خود را بالا نگه داریم و تیم را بازسازی کنیم. ترک کردن زمین با یک امتیاز اتفاق خوشایندی برای ما بود.

سرمربی العین درباره موضوع که چرا در نیمه دوم پرس خط دفاعی استقلال را در دستور کار نداشتید، اعلام کرد: در هر بازی دو تیم است و ما می خواستیم استقلال را بیشتر پرس کنیم اما شاگردان شفر این اجازه را به ما ندادند. آنها بازی را کنترل کردند و گل اول را به ثمر رساندند. ما روحیه خود را از دست ندادیم و کوشش کردیم و به گل تساوی رسیدیم و این برای ما مهم بود. این برای روحیه تیم مهم بود و بازیکنان تیمم را برای این نمایش تحسین می کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا شما خوش شانس بودید که شکست نخوردید، توضیح داد: جنگیدن مهم بود و شانس ما از روحیه مان نشأت می گیرد.

سرمربی العین در ادامه درباره تیم هایی که شانس صعود دارند، گفت: نمی دانم چه تیمی بالا می رود جون پیشگو نیستم. شانس از کوشش می آید و ما امروز نشان دادیم که با تمام وجود کوشش می کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 5352

به "سرمربی العین: نمی توانم درباره صعود تیمم پیشگویی کنم، از کسب یک امتیاز راضی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی العین: نمی توانم درباره صعود تیمم پیشگویی کنم، از کسب یک امتیاز راضی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید