سرگروه های جام جهانی تعیین شدند، سبقت سوئیس و کلمبیا از بزرگان

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: براساس آخرین رده بندی فیفا تیم ملی فوتبال ایتالیا، پرافتخارترین تیم جام های جهانی بعد از برزیل جایگاهی در سید یک قرعه کشی مرحله گروهی این رقابت ها در سال 2014 نخواهد داشت.

سرگروه های جام جهانی تعیین شدند، سبقت سوئیس و کلمبیا از بزرگان

به گزارش خبرنگاران، در جدیدترین رده بندی تیم های ملی فوتبال جهان که فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در ماه اکتبر اعلام نمود تیم ملی اسپانیا در جمع 10 تیم برتر جهان همچنان در مکان نخست است و تغییری در صندلیش به وجود نیامد این در حالی است که صندلی دیگر تیم ها دستخوش تغییراتی شده است. در این بین تیم های سوئیس و انگلیس پیروز شدند هر کدام با 7 پله صعود خود را به جمع 10 تیم برتر جهان برسانند. سوئیس و انگلیس با توجه به عملکرد مثبت اخیرشان به ترتیب به صندلی های هفتم و دهم رده بندی جدید صعود کردند.

صعود تیم های سوئیس و انگلیس در حالی انجام شده که تیم ملی فوتبال ایتالیا به دلیل تساوی که مقابل ارمنستان در رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2014 به دست آورد با 4 پله سقوط در مکان هشتم رده بندی فیفا ایستاده است.

قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی 2014 برزیل قرار است در تاریخ 6 دسامبر 2013 (15 آذر 1392) برگزار گردد و همانطور که قبلاً اعلام شده بود رده بندی ماه اکتبر فیفا ملاک سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی خواهد بود.

بر این اساس تیم های برزیل، اسپانیا، آلمان، آرژانتین، کلمبیا، بلژیک و سوئیس قطعاً در سید یک قرار خواهند گرفت و سرگروه های جام جهانی هستند و اگر اروگوئه پیروز گردد در پلی آف بین المللی اردن را از پیش رو بردارد به جمع این تیم ها خواهد پیوست. اگر هم اردن پیروز به شکست دادن اروگوئه گردد تفاوت امتیاز ناچیزی که بین هلند (1135.95 امتیاز) و ایتالیا (1135.61 امتیاز) وجود دارد باعث می گردد هلند جای اروگوئه در سید یک را بگیرد.

بازی های مرحله پلی آف اروپا هم قرار است در تاریخ 21 اکتبر 2013 (29 مهر 1392) در مقر فیفا واقع در زوریخ سوئیس قرعه کشی گردد. در سید یک این قرعه کشی تیم های پرتغال، یونان، کرواسی و اوکراین خواهند بود که در رده بندی جدید فیفا صندلی بهتری نسبت به تیم های فرانسه، سوئد، رومانی و ایسلند که در سید 2 هستند، دارند.

اسامی 20 تیمی که تاکنون به غیر از برزیل میزبان، واجدالشرایط حضور در مرحله پایانی جام جهانی 2014 شده اند نیز به این توضیح هستند: آرژانتین، استرالیا، بلژیک، بوسنی وهرزگوین، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادور، انگلیس، آلمان، هندوراس، ایران، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، هلند، روسیه، اسپانیا، سوئیس و آمریکا.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11406

به "سرگروه های جام جهانی تعیین شدند، سبقت سوئیس و کلمبیا از بزرگان" امتیاز دهید

1 کاربر به "سرگروه های جام جهانی تعیین شدند، سبقت سوئیس و کلمبیا از بزرگان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگروه های جام جهانی تعیین شدند، سبقت سوئیس و کلمبیا از بزرگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید