سریال بی پایان تیراندازی های مرگبار در آمریکا

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- مقامات پلیس لس آنجلس اعلام کردند در حادثه تیراندازی در این شهر یک نفر کشته شده است.

سریال بی پایان تیراندازی های مرگبار در آمریکا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی بی اس، سریال تیراندازی های مرگبار در آمریکا همچنان ادامه دارد. این گزارش می افزاید در حادثه تیراندازی روز جمعه در لس آنجلس یک مظنون کشته و یک تن دیگر مجروح شد. در این درگیری یک مأمور پلیس نیز زخمی شد. خبرنگار این شبکه گزارش داد: مقامات پلیس تأیید کردند یک مظنون طی این حادثه هدف اصابت گلوله قرار گرفته و کشته شده است. این حادثه در منطقه کامرس روی داد. اداره پلیس منطقه خاطرنشان کرد مظنون دوم نیز هدف اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی است که به بیمارستان منتقل شده است. از شرایط او اطلاعی در دست نیست. گفته می شود یکی از مظنونان، مرد و دیگری زن بوده است، ولی هنوز اعلام نشده است کدامیک از آن ها در این حادثه کشته شده است. بنابر اعلام منابع مطلع، معاون کلانتر نیز که در این حادثه حضور داشت، زخمی شده است ولی جراحات او عمیق نیست.

در هفته های اخیر با تشدید خشونت های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا جنجال ها درباره آزاد بودن حمل سلاح در این کشور به شدت افزایش یافته است؛ خشونت هایی که در نتیجه آن تعداد زیادی جان خود را از دست داده اند و شدت این رخداد ها تا جایی بوده که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز مجبور به واکنش شده است. رئیس جمهور آمریکا در پیامی در خصوص افزایش خشونت ها مرتبط با تیراندازی در این کشور گفت: خشونت مرتبط با سلاح در آمریکا یک اپیدمی است - خیلی وقت است که زمان آن رسیده تا کنگره در این خصوص اقدامی انجام دهد. کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا نیز طی یک سخنرانی علیه خشونت، از 6 دستور اجرایی برای مقابله با خشونت های مسلحانه در آمریکا رونمایی کرد و از کنگره این کشور خواست تا قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور به تصویب برساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 آذر 1400 بروزرسانی: 26 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57607

به "سریال بی پایان تیراندازی های مرگبار در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال بی پایان تیراندازی های مرگبار در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید