سنندج گزینه نهایی میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد

به گزارش بلاگ پو، دیدار رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی با استاندار کردستان به جهت میزبانی این استان از رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان در سال 2020، امروز در شهر سنندج انجام شد.

سنندج گزینه نهایی میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، بعد از مذاکراتی که به صورت غیرحضوری توسط سازمان لیگ با مسئولان استان کردستان پیرامون میزبانی از جام باشگاه های دنیا در رشته کشتی فرنگی اجرا شده بود، امروز عبدالمهدی نصیرزاده با سفر به شهر سنندج با مسئولان ورزشی و سیاسی استان کردستان دیدار کرد.

بر این اساس در نشستی که ظهر امروز (یکشنبه) در استانداری کردستان، با حضور بهمن مرادنیا استاندار، نصیرزاده رئیس سازمان لیگ، حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان و جمشید خیرآبادی رئیس هیئت کشتی این استان برگزارشد، بعد از توضیحات مدیرکل ورزش و جوانان کردستان پیرامون بحث های اجرا شده، نصیرزاده خطاب به استاندار کردستان گفت: هدف فدراسیون کشتی این است که میزبانی رویدادهای بین المللی به استان های کمتر برخوردار اعطا شود و تصمیم گرفتیم اولویت را به استان کردستان بدهیم چراکه کادر مدیریتی قوی در این استان وجود دارد و در رشته کشتی هم آقای خیرآبادی مسئولیت هیئت را برعهده دارند که جزو چهره های شناخته شده هستند.

وی اضافه کرد: کردستان همواره یکی از قطب های کشتی فرنگی کشور بوده و قهرمانان زیادی را تحویل کشتی کشور داده است. شاید همواره دغدغه جامعه کشتی در این استان حضور یک تیم از کردستان در لیگ برتر بوده است. برای اعطای میزبانی به کردستان هم چالش اصلی ما اینجاست که این استان حتما یک کننده در لیگ برتر داشته باشد. به نظر می رسد امسال با توجه به تعویق المپیک و برگزار نشدن مسابقات دنیای، قهرمانان زیادی برای حضور در جام باشگاه های دنیا اعلام آمادگی کنند.

در ادامه مرادنیا استاندار کردستان به صحبت پرداخت و گفت: جا دارد از فدراسیون کشتی به خاطر نگاه توسعه یافتگی و عدالت محوری که دارد، تشکر کنیم. معین است این موضوع اهمیت بالایی برای شما داشته که در این شرایط کشور خودتان را به اینجا رساندید و باعث برگزاری این جلسه شدید. ما از نظر عمرانی هر کمکی لازم باشد، برای تجهیز سالن و سایر موارد انجام می دهیم. همچنین از طریق جذب اسپانسرسعی می کنیم تیمی در شان نام استان کردستان راهی لیگ برتر کنیم.

در این جلسه استاندار کردستان به صورت تلفنی با رئیس فدراسیون کشتی به صحبت پرداخت و از وی دعوت کرد تا در اولین فرصت به سنندج سفر کند.

همچنین مقرر شد بعد از طی شدن مراحل قانونی و موافقت نهایی، سنندج به عنوان میزبان مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های دنیا در سال 2020 برای درج در تقویم کشتی دنیا به اتحادیه دنیای معرفی شود.

گفتنی است رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های دنیا در سال 2019، آذرماه سال 98 به میزبانی شهر بجنورد برگزار شده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 23835

به "سنندج گزینه نهایی میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنندج گزینه نهایی میزبانی از مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید