سوتی یکی از اعضای کنگره آمریکا با پرسش درباره آیفون از مدیر گوگل

به گزارش بلاگ پو، یکی از اعضای کنگره در جلسه پرسش و پاسخ با مدیر گوگل، از وی درباره آیفون پرسید که تعجب و تمسخر کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

سوتی یکی از اعضای کنگره آمریکا با پرسش درباره آیفون از مدیر گوگل

به گزارش خبرنگاران، استیو کینگ نماینده جمهوری خواه کنگره خطاب به ساندار پیچای، مدیر اجرایی گوگل گفت: چرا نوتیفیکیشنی غیرقابل شرح روی آیفون نوه اش بالاآمده است؟

وی گفت: دخترم هنگام انتخابات در حال اجرا بازی معمولی روی آیفون خود بود که ناگهان یک پیغام روی صفحه آیفون او ظاهر شد.عکس پدربزرگ(یعنی خود وی) با پیغامی غیرقابل شرح روی گوشی نوه ام ظاهر شد. سؤال من این است که چرا چنین پیغامی باید روی گوشی آیفون یک دختربچه 7 ساله دیده گردد؟

اما ساندار پیچای با کمال خونسردی جواب داد: آیفون متعلق به اپل است و من مدیر گوگل هستم.

استیو کینگ که متوجه شد بدجوری سوتی داده است بلافاصله کلام وی را قطع نموده و گفت برند تجاری گوشی مهم نیست. شاید اندروید دستش بوده است که با دیدن نوتیفیکشن آن را به من نشان داد.

پیچای جواب داد: احتمالاً اپلیکیشنی روی گوشی بوده که آن نوتیفیکشن متعلق به آن برنامه بوده است و من خوشحال می شوم اگر بتوانم در این زمینه به شما یاری کنم.

واقعاً معلوم نیست نوه استیو کینگ چه پیغامی را به پدربزرگ خود نشان داده اما می توان حدس زد پیغامی نژادپرستانه یا نفرت انگیز روی گوشی نوه اش نقش بسته است.

جمهوری خواستار گوگل را متهم نموده اند که در نتایج جستجوی موتور خود دستکاری نموده و به عمد اخبار منفی علیه ترامپ و جمهوری خواستار را در اولویت سرچ خود قرار داده است، موردی که در کنار سایر موارد اتهامی توسط ساندار پیچای در این جلسه تکذیب شد.

5656

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3369

به "سوتی یکی از اعضای کنگره آمریکا با پرسش درباره آیفون از مدیر گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوتی یکی از اعضای کنگره آمریکا با پرسش درباره آیفون از مدیر گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید