سیمئونه: ناراحتم، چون فرایند بازی خیلی زود به ضرر ما تغییر کرد، ترجیح می دهم درباره داوری صحبت نکنم

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید با وجود شکست خارج از خانه شاگردانش برابر لیورپول در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا سعی کرد که خوشبین بماند.

سیمئونه: ناراحتم، چون فرایند بازی خیلی زود به ضرر ما تغییر کرد، ترجیح می دهم درباره داوری صحبت نکنم

به گزارش خبرنگاران، دومین شکست متوالی اتلتیکومادرید مقابل لیورپول که شب گذشته (چهارشنبه) در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آنفیلد رخ داد، شانس روخی بلانکو برای صعود به مرحله حذفی را به شدت کاهش داد. شاگردان دیه گو سیمئونه که در هفته سوم این رقابت ها هم مقابل لیورپول متحمل شکست خانگی شده بودند، با شکست شب گذشته شان به رده سوم جدول سقوط کردند و این یعنی که آنها برای صعود به مرحله بعدی محکوم به کسب پیروزی خانگی برابر میلان و مصاف خارج از خانه با پورتو هستند. با این حال سرمربی آرژانتینی روخی بلانکو به صعود تیمش خوشبین است.

سیمئونه پس از بازی گفت به سؤالات خبرنگاران درباره شکست مجدد تیمش پاسخ داد و اول از همه درباره صحنه های جنجالی بازی از جمله اخراج فلیپه در نیمه اول پاسخ داد. او گفت: خودتان دیدید. من باید حواسم به پیشرفت تیم باشد. باید راهی پیدا کنم که به عملکردش ثبات بیشتری بدهم. آغاز هجومی ما خوب بود اما در ادامه خودتان دیدید چه اتفاقاتی رخ داد. گل اول و دوم حریف و بعد هم اخراج بازیکن ما. بازی کردن با 10 بازیکن برای بیش از یک نیمه سخت است و مقابل لیورپول سخت تر هم می گردد.با این حال من به تیمم به خاطر آرامش و صبوری اش در نیمه دوم آفرین می گویم. ما متواضعانه برای بازگشت به بازی کار کردیم و گلی که سؤارس زد (VAR آن را مردود گفت) می توانست سرآغاز برای آن بازگشت باشد. الان هم با آرامش خاطر از اینکه می دانیم تمام کوشش مان را انجام دادیم به خانه می رویم و خودمان را برای دو بازی مهیجی که پیش روی مان واقع شده است آماده می کنیم.

سیمئونه ادامه داد: نظر دادن درباره آنچه در این بازی رخ داد سخت است. تشخیص معیار های VAR در خصوص خطاها و پی بردن به ذهنیت داوران VAR سخت است. به نظرم بهتر است که ما روی بالا بردن کیفیت بازی مان کوشش کنیم تا تمرکز روی مسائل داوری. باید در سکوت و آرامش کارمان را از سر بگیریم. من برای کوشش بازیکنانم در نیمه دوم ارزش فراوانی قائلم. شانس صعود مان؟ شرایط فعلی مان خیلی با آخرین دفعه ای که به مرحله بعدی رقابت ها صعود کردیم بی شباهت نیست. شاید در سال های گذشته مجبور بودیم سریعتر صعودمان را قطعی کنیم اما الان شرایط فرق می نماید و ما باید خودمان را برای یک بازی خوب مقابل میلان آماده کنیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید در سرانجام گفت: من ناراحتم چون جریان بازی خیلی زود به ضرر ما تغییر کرد. گل هایی که خوردیم، اخراج و ...این اتفاقات تیم ما را به هم ریخت. با این حال من خوشحالم که تیم ما در نیمه دوم از هم نپاشید به خصوص که حریف تیمی است که اگر بخواهد به شما 7 گل بزند هم این کار را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1400 بروزرسانی: 10 آذر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 57425

به "سیمئونه: ناراحتم، چون فرایند بازی خیلی زود به ضرر ما تغییر کرد، ترجیح می دهم درباره داوری صحبت نکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: ناراحتم، چون فرایند بازی خیلی زود به ضرر ما تغییر کرد، ترجیح می دهم درباره داوری صحبت نکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید