شجاعی: آنقدر شجاعیم که می توانیم در جنگل زندگی کنیم

به گزارش بلاگ پو، مسعود شجاعی که معمولا صحبت های روتین و کلیشه ای را در کنفرانس ها مطرح می نماید بعد از شوخی کی روش با او دو سه شوخی در حرف هایش داشت.

شجاعی: آنقدر شجاعیم که می توانیم در جنگل زندگی کنیم

به گزارش خبرنگاران ،مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی که در نشست خبری از فدراسیون فوتبال ازبکستان برای برگزاری بازی دوستانه تشکر کرد و قول یک بازی زیبا و تماشاگرپسند را داد.

کاپیتان تیم ملی گفت:ایران در سال های اخیر بهترین تیم آسیا در رده بندی بوده و باید همیشه کوشش کنیم تا نشان دهیم این اتفاق شانسی نبوده است.در هر دیدار از جمله دیدار دوستانه با ازبکستان باید کوشش کنیم برنده از زمین خارج شویم.

شجاعی در ادامه صحبت هایش درباره حضور کی روش در تیم ملی هم گفت:از زمانی که کی روش به تیم ملی ایران آمد، پیشرفت محسوسی داشتیم و صندلی خوبی نیز در دنیا به دست آوردیم.به همین خاطر است که او 7 سال است در ایران کار می نماید.ما از کارهایی که او برای فوتبال ما انجام داده، سپاس گزاریم و اجازه نمی دهیم به تیم دیگری برود (باخنده).

با سرمربیگری کی روش تیمی متحدیم و بابت این فرصتی که نصیب مان گردیده، قدردان هستیم.هدف مان این است که به موفقیت های بزرگتر برسیم.اکنون شجاعت زیادی داریم به طوری که می توانیم در جنگل هم زندگی کنیم!

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 شهریور 1397 بروزرسانی: 4 مهر 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 621

به "شجاعی: آنقدر شجاعیم که می توانیم در جنگل زندگی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شجاعی: آنقدر شجاعیم که می توانیم در جنگل زندگی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید