شرکت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس می روند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهمترین هفته در تقویم تکنولوژی جهانی در 38 سال اخیر، هفته تکنولوژی جیتکس است. گردهمایی ای که به میزبانی دوبی از 14 تا 18 مهر 1398در مرکز تجارت جهانی دوبی امارات متحده عربی برگزار می گردد.

شرکت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس می روند

نمایشگاه جیتکس دوبی، بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه فناوری اطلاعات در منطقه خاورمیانه است که هر ساله در فصل پاییز برگزار می گردد و متخصصان این حوزه را دور هم جمع می نماید. سی و نهمین دوره این نمایشگاه 14 تا 18 مهرماه امسال در مرکز تجارت جهانی دوبی برپا می گردد. در این نمایشگاه پیشروان فناوری، سرمایه گذاران و استارت آپ ها از تمام نقاط جهان گرد هم می آیند تا آینده صنعت و کسب و کارهای نوین خود را ارائه نمایند.

در این نمایشگاه، جدیدترین نوآوری ها و تکنولوژی ها در حوزه فناوری آی تی به نمایش گذاشته می گردد. به واسطه وسعت و گستردگی موضوعات IT ارائه شده (حدود 20 بخش مختلف که در بیش از 10 صنعت کاربرد دارد) و حضور غرفه داران و بازدیدنماینده های بسیار زیاد از اقصی نقاط جهان، تقریبا همه مدیران ارشد شرکت های معروف جهان و متخصصان این صنعت در این رویداد بی نظیر شرکت می نمایند.

علاوه بر آشنایی با جدیدترین تکنولوژی های حوزه فناوری، نمایشگاه جیتکس فرصتی ویژه و بسیار مناسب برای آشنایی و ایجاد ارتباط با فراوری نمایندگان، خرید و سفارش و اخذ نمایندگی محصولات است.

این نمایشگاه در حوزه های مختلفی چون رایانش ابری، بلاکچین، سخت افزار، نرم افزار، تکنولوژی مصرف نماینده، پلت فرم تخصصی تجارت برای توزیع نمایندگان گوشی های همراه، امنیت شبکه و زیر ساخت، دیتا سنتر یا مرکز داده، دیتا های بزرگ، چاپ سه بعدی، شهرهای هوشمند، خانه های هوشمند، محل کار هوشمند، حمل و نقل در آینده، هواپیمای بدون سرنشین و پهپاد و رباتیک برگزار می گردد.

با توجه به بزرگی، وسعت و اهمیت این نمایشگاه، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سازمان توسعه تجارت ایران از اعزام شرکت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس 2019 حمایت می نمایند.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12236

به "شرکت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان ایرانی به نمایشگاه جیتکس می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید