ضرورت راه اندازی بخش عشایری در ریگان

به گزارش بلاگ پو، فرماندار ریگان گفت:راه اندازی بخش عشایری در شهرستان ریگان از ضروریات در این منطقه است.

ضرورت راه اندازی بخش عشایری در ریگان

به گزارش خبرنگار از، امین باقری فرماندار ریگان در بازدید از مناطق عشایری وکوهستانی ریگان گفت: به دلیل پراکندگی و وسعت مناطق عشایری وکوهستانی ریگان راه اندازی بخش عشایری در شهرستان از ضروریات در این منطقه است تا مشکل اهالی این مناطق در کوتاه ترین زمان مرتفع گردد.

او توضیح داد: در این مناطق جاذبه های منحصر به فردی در زمینه های مختلف وجود دارد که می تواند زمینه گردشگری را در این شهرستان فراهم آورد.

فرماندار ریگان ابراز کرد: شهرستان ریگان یکی از شهرستان های معدنی استان است که معادن این شهرستان در مناطق کوهستانی وعشایری این شهرستان پراکنده شده اند.

باقری به پهنه معدنی وسیع ظفتک در مناطق کوهستانی وعشایری ریگان اشاره کرد وابراز کرد این معدن به زودی مراحل استخراج آن شروع خواهد شد.

او با اشاره به اینکه 40 درصد شهرستان را مناطق کوهستانی وعشایری تشکیل می دهد توضیح داد: راه اندازی بخش عشایری در این شهرستان می تواند خدمات مطلوب تری به اهالی این مناطق ارائه کنند.

فرماندار ریگان به عبور جاده ریگان - جاسک از مناطق عشایری اشاره کرد وابراز کرد: با عبور این جاده بیش از 50 روستا در مناطق عشایری از مزایای آن نیز برخوردار خواهند شد.

باقری بیان داشت: در ریگان دو بخش مرکزی وگنبکی وجود دارد که با توجه به وسعت وپراکندگی شهرستان وجمعیت 98 هزار نفری احداث بخش عشایری در شهرستان از ضروریات است.

ی

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15979

به "ضرورت راه اندازی بخش عشایری در ریگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت راه اندازی بخش عشایری در ریگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید