طارمی: خیلی به گلزنی فکر نمی کنم

به گزارش بلاگ پو، مهم پیروزی تیم است و فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند یا اینکه چه کسی در نهایت گلزن برتر رقابت ها خواهد شد.

طارمی: خیلی به گلزنی فکر نمی کنم

خیلی به گلزنی فکر نمی کنم

مهدی طارمی به سایت ای اف سی گفت:خدا را شکر می کنیم که بازی اول مان را با برد به انتها بردیم. بازی اول در هر تورنمنتی خیلی مهم است، دیداری که به شما انگیزه برای حضور در بازی های دیگر را می دهد. اکنون می توانیم با این پیروزی بزرگ به کارمان ادامه دهیم و امیدوار باشیم که در ادامه نیز چنین بازی هایی از خود ارائه دهیم.

مهاجم دو گله تیم ملی گفت: مهم پیروزی تیم است و فرقی نمی کند که چه کسی گل بزند یا اینکه چه کسی در نهایت گلزن برتر رقابت ها خواهد شد. به عنوان مهاجم البته که باید گل بزنم و باید همیشه به دنبال گشودن دروازه حریف باشم، با این وجود من خیلی به این موضوع فکر نمی کنم و اولویتم همیشه یاری به تیم برای رسیدن به پیروزی است.

بعد از برد پرگل تیم ملی شبکه بین اسپورتس به وسیله صفحه خود در توییتر نظرسنجی از کاربرانش انجام داد.این رسانه پرسید کدامیک از بازیکنان ایران در جدال با یمن بهترین بوده اند.در این رای گیری که دو گزینه طارمی و آزمون مطرح بودند که 60 درصد آرا به سود طارمی و 40 درصد به نفع آزمون بود.

3-185

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3890

به "طارمی: خیلی به گلزنی فکر نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: خیلی به گلزنی فکر نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید