طرحهنر رضایت از زندگی برای پیشگیری از طلاق در قزوین اجرا می گردد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، میلاد قلی پور مدیر پایگاه فرهنگی اجتماعی سلامگاه قزوین چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در تبلیغات اسلامی قزوین برگزار گردید گفت: بیشترین اعتیاد و افراد مهاجر در مناطق آسیب پذیر هستند لذا یک نظام نامه تعریف شده تا دستگاههای دیگر هم از اعتبار فرهنگی بتوانند برای کاهش آسیب های اجتماعی استفاده نمایند.

طرحهنر رضایت از زندگی برای پیشگیری از طلاق در قزوین اجرا می گردد

وی اعلام کرد: آموزش های حین ترک اعتیاد و پس از ترک در برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی پیش بینی شده و خانواده ها آن را یاد می گیرند تا همراه افراد آسیب پذیر شوند.

مدیر پایگاه فرهنگی سلامگاه گفت: طرح ویژه هنر رضایت از زندگی برای پیشگیری از طلاق را از ماه بهمن شروع نموده ایم و تا انتها سال جاری ادامه خواهیم داد و انتظار داریم مردم در اجرای آن همکاری نمایند تا این طرح نیز پیروز باشد.

قلی پور توضیح داد: در حوزه های مختلف آسیب ها مانند فقر، بیکاری، طلاق و اعتیاد اولویت مشخص کردیم و از حوزه های مختلف موضوع آنالیز شد که متاسفانه نگاه تلخی به طلاق در جامعه وجود دارد اما باید برای کاهش آن برنامه ریزی کنیم.

وی اضافه نمود: پیگیر مطالبات قانونی دستگاهها شدیم و از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، بهزیستی، کمیته امداد، استانداری یاری گرفتیم تا نتایج بهتری در اجرای طرح داشته باشیم.

قلی پور اظهارداشت: طرح هنر رضایت از زندگی یک طرح دو ماهه است که ابتدا آمار طلاق را استخراج نموده ایم و در هشت مرحله آن را اجرا خواهیم کرد که مراحل پیشگیری و برگزاری مسابقه کتاب خوانی با جایزه اردوی خانوادگی مشهد جذابیت لازم را ایجاد خواهد نمود.

مدیر پایگاه فرهنگی سلامگاه یادآورشد: کتاب هنر رضایت از زندگی در 500 صفحه انتخاب شده و آن را تلخیص نموده ایم و یک سری مطالب به آن اضافه شده و به زبان ساده کوشش کردیم تا مطالب منتقل گردد و در مرحله دوم معرفی کلاس های آموزشی داریم و در هر محله از 5 تا 25 جلسه آموزشی پیش بینی شده و نکات لازم را آموزش خواهیم داد.

وی اضافه نمود: تغذیه در خانواده، پیامدهای طلاق عاطفی، تفاوت زن و مرد، مسائل فضای مجازی در خانواده مورد آنالیز در طرح قرار گرفته و در ادامه معرفی طرح و تبلیغات برنامه و حضور در خانواده ها بویژه خانواده هایی که در10 سال اول زندگی هستند تحت پوشش قرار خواهند گرفت و سپس یک تجمیع از موارد اعلام شده را داریم.

قلی پور اظهارداشت: برای اجرای طرح کاهش آسیب های اجتماعی برای هر پایگاه 100 میلیون تومان و در سال یک میلیارد و 600 میلیون تومان احتیاج داریم تا همه برنامه ها را عملیاتی کنیم که متاسفانه نیمی از آن هم تامین نمی گردد.

وی اعلام کرد: در این کار از مشارکت خیرین هم استفاده می کنیم و انتظار داریم افراد نیکوکار با یاری های خود در کاهش اسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4622

به "طرحهنر رضایت از زندگی برای پیشگیری از طلاق در قزوین اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرحهنر رضایت از زندگی برای پیشگیری از طلاق در قزوین اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید