عکسی که توی ذوق مان زد: 115 بازی ملی با پیراهن پرسپولیس!

به گزارش بلاگ پو، مراسم، مراسم تقدیر از حضور 10 ساله حسینی در تیم ملی و انجام 115 بازی برای این تیم است. آیا بهتر نبود عدد 115 روی پیراهن تیم ملی حک گردد و نه پرسپولیس؟

عکسی که توی ذوق مان زد: 115 بازی ملی با پیراهن پرسپولیس!

115 بازی ملی با پیراهن پرسپولیس

جلال حسینی چند روز قبل خبر خداحافظی اش از بازی های ملی را بیان کرد و یک شنبه هم باشگاه پرسپولیس مراسمی ترتیب داد تا از زحمات چندین ساله کاپیتان خود تقدیر کند. اینکه چرا باشگاه پرسپولیس چنین مراسمی را برگزار کرد، بیشتر برمی گردد به همان اختلاف های کهنه میان آن ها و فدراسیون فوتبال.

بعد از برگزاری این مراسم، انتقادها به سمت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج و همکارانش سرازیر شد. قریب به اتفاق طرفداران فوتبال معتقدند چرا این مراسم را فدراسیون فوتبال برای جلال حسینی در نظر نگرفت و چرا آن ها اقدامی انجام ندادند.

جلال حسینی شنبه خبر خداحافظی اش را بیان کرد و یک شنبه نیز در کنفرانس مطبوعاتی و البته مراسمی که باشگاه پرسپولیس تدارک دید، شرکت کرد. پرسش کلیدی اینجاست که آیا فدراسیون فوتبال می توانست در این فاصله تنها یک روزه، مراسمی در حد اندازه های کاپیتان سابق تیم ملی برگزار کند؟ به نظر این انتقادها غیرمنصفانه است، چون نه فدراسیون فوتبال از تصمیم حسینی خبر داشت و نه هیچ یک از مدیرانش.

نکته عجیب دیگر که مراسم تقدیر باشگاه پرسپولیس از حسینی را زیر سوال می برد، پیراهنی است که برانکو و سیدجلال در دست گرفته اند. پیراهنی که روی آن عدد 115 حک شده و همه بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نیز آن را امضا نموده اند.

مراسم، مراسم تقدیر از حضور 10 ساله حسینی در تیم ملی و انجام 115 بازی برای این تیم است. آیا بهتر نبود عدد 115 روی پیراهن تیم ملی حک گردد و نه پرسپولیس؟ عکس یادگاری سیدجلال با پیراهن پرسپولیس، برخلاف همیشه بدجوری توی ذوق می زد. انگار که حسینی 115 بازی ملی برای پرسپولیس انجام داده است!

12

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

malayro.ir: مالزی: سفر به کشور زیبای مالزی و دیدار از شهرهای توسعه یافته کوالالامپور، پنانگ و لنکاوی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3182

به "عکسی که توی ذوق مان زد: 115 بازی ملی با پیراهن پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکسی که توی ذوق مان زد: 115 بازی ملی با پیراهن پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید