فرام سافتور از دشمن تازه الدن رینگ با الهام از موجودات بلادبورن رونمایی کرد

به گزارش بلاگ پو، استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی از دشمن نو و هیجان انگیزی که در بسته الحاقی الدن رینگ (Elden Ring) وجود دارد، پرده برداری نموده که یادآور موجودات نمادین بلادبورن (Bloodborne) است. این اعلامیه باعث ایجاد هیجان و حدس و گمان در میان طرفدارانی از بازی شده است که مشتاقانه منتظر بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن (1 تیر) امسال هستند.

فرام سافتور از دشمن تازه الدن رینگ با الهام از موجودات بلادبورن رونمایی کرد

در توضیحات این موجود عجیب و غریب آمده است:

همراه با این توصیف مرموز، تصویری است که چهره ای عجیب را نشان می دهد که عصایی در دست دارد و سرش درخشش خاصی از خود بازتاب می نماید. در واقع به نظر می رسد که عنصری طلایی که در بخش های مختلف تریلر بسته الحاقی دیده شده، نقش مهمی در بازی ایفا می نماید. به علت طراحی خاص این موجود، هواداران آن را با بعضی دشمنان در بلادبورن مانند Winter Lanterns و Garden of Eyes مقایسه نموده اند. در بلادبورن، Winter Lanterns دشمنانی با بدن های بلند و باریک و چشم های درخشان متعددی هستند. آن ها وقتی بازیکن را می بینند، صدای هولناکی از خود ساطع می نمایند و به سرعت نوار دیوانگی را پر می نمایند که وقتی حداکثر گردد، آسیب شدیدی به بازیکن وارد می نماید.

از سوی دیگر، Garden of Eyes موجودات حشره مانندی هستند که در جنگل های ممنوعه یافت می شوند و با چنگال های تیز حمله می نمایند و هاله ای فلج نماینده منتشر می نمایند که حرکت بازیکن را به مقدار قابل توجهی کاهش می دهد. هر دو دشمن لایه هایی از چالش و ترس را به بازی اضافه می نمایند و ظاهرا این دشمن نو نیز قرار است المانی از ترس را به الدن رینگ اضافه کند.

لازم به ذکر است که بسته الحاقی Shadow of the Erdtree در همان دنیای الدن رینگ اتفاق می افتد، اما مکانی که بازیکن در آن به ماجراجویی خواهد پرداخت، سرزمین سایه ها (Land of Shadows) نام دارد که به وسیله درخت Hieratic تحت الشعاع قرار می گیرد. این بسته الحاقی که به وسیله یک پیله در میدان نبرد با یکی از باس های بازی با نام Mohg قابل دسترسی است، میزبان ماجراجویی های نوی خواهد بود. فرام سافتور چیز زیادی در خصوص این بسته فاش ننموده است، اما برآورد ها حاکی از آن است که بعضی محتویات بازی در زمان توسعه از نسخه اصلی جدا شده اند که بعضی از آن ها می تواند در بسته ذکر شده ظاهر گردد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1403 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 73129

به "فرام سافتور از دشمن تازه الدن رینگ با الهام از موجودات بلادبورن رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرام سافتور از دشمن تازه الدن رینگ با الهام از موجودات بلادبورن رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید