فیلم های ایرانی در جشنواره آسیاپاسیفیک ، صدرعاملی داور شد

به گزارش بلاگ پو، سه فیلم ایرانی ویلائی ها، برگ جان وآپاندیس در چند بخش از پنجاه و هشتمین دوره جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک که سال جاری در تایوان برگزار می گردد نامزد کسب جایزه هستند.

فیلم های ایرانی در جشنواره آسیاپاسیفیک ، صدرعاملی داور شد

به گزارش خبرنگاران، پنجاه وهشتمین دوره جشنواره آسیا پاسیفیک از 29 آگوست لغایت 2سپتامبر(با 7 الی 11 شهریور) در تایوان برگزار می گردد و فیلم های ایرانی برگ جان نامزد دریافت بهترین فیلمنامه، آپاندیس نامزد دریافت بهترین بازیگر مرد، ویلایی ها نامزد دریافت جایزه بهترین جلوه های ویژه و بهترین بازیگر نقش مکمل زن و همچنین جایزه اسپریتز سینمای مستقل آسیاپاسیفیک هستند.

رسول صدرعاملی در مقام داور در این رویداد حضور دارد و امیراسفندیاری نیز در این دوره از جشنواره آسیاپاسیفیک برای حضور در نشست هیات مدیره و برپایی کارگاه در تایوان حضور دارند.

جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک هرسال در یکی از کشورهای عضو فدراسیون بین المللی اتحادیه تهیه کنندگان فیلم (فیاپف) برگزار می گردد. محل برپایی این جشنواره هر سال از سوی انجمن کارگردانان این فدراسیون مشخص می گردد.

این جشنواره که از سال 1954 شروع به کار نموده است و به سینمای کشورهای آسیایی و جزایر اقیانوس آرام اختصاص دارد. منطقه آسیا پاسیفیک 71 کشور را شامل می گردد و 21 کشور عضو فیاپف هستند. چهل و هشتمین دوره جشنواره در اکتبر 2003 (1382) در تالار حافظیه شیراز ایران برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران،جشنواره فیلم آسیاپاسیفیک با جوایز فیلم آسیاپاسیفیک که هر ساله در استرالیا برگزار می گردد، متفاوت است.

banima.ir: مجله گردشگری و مسافرتی بانیما

chinaro.ir: مجله گردشگری چین، سفر به پکن، شانگهای هانگزو

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1134

به "فیلم های ایرانی در جشنواره آسیاپاسیفیک ، صدرعاملی داور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های ایرانی در جشنواره آسیاپاسیفیک ، صدرعاملی داور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید