قطر رسما میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا شد

به گزارش بلاگ پو، در این نامه آمده با توجه به اینکه فقط کشور قطر آمادگی خود را برای میزبانی مرحله گروهی تا نیمه نهایی بازی ها به صورت متمرکز اعلام نموده بود و همچنین این کشور تمام ضوابط و شرایط لازم برای میزبانی را دارد، با میزبانی آنها در ادامه بازی ها موافقت می گردد.

قطر رسما میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا شد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا از میزبانی قطر در این مسابقات اطلاع داد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه های حاضر در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان بیان کرد که ادامه بازی ها از مرحله گروهی تا نیمه نهایی به صورت متمرکز در قطر برگزار خواهد شد.

در این نامه آمده با توجه به اینکه فقط کشور قطر آمادگی خود را برای میزبانی مرحله گروهی تا نیمه نهایی بازی ها به صورت متمرکز اعلام نموده بود و همچنین این کشور تمام ضوابط و شرایط لازم برای میزبانی را دارد، با میزبانی آنها در ادامه بازی ها موافقت می گردد.

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه 24 شهریور پیگیری می گردد و بازی ها تا مرحله نیمه نهایی به صورت فشرده و متمرکز در قطر انجام می گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 1 مرداد 1399 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 26635

به "قطر رسما میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر رسما میزبان ایرانی ها در لیگ قهرمانان آسیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید