لحظه نجات زن سقوط نموده در کانال آب

به گزارش بلاگ پو، زنی که پس از سقوط در کانال آب جانش در معرض مرگ قرار گرفته بود توسط دو مرد محلی نجات یافت.

لحظه نجات زن سقوط نموده در کانال آب

به گزارش خبرنگار، بارش باران های موسمی در هند، موجب افزایش سطح و شدت جریان آب رودخانه ها در هند شده است. به همین دلیل در این فصل خطرات بیشتری افراد ساکن در مجاور رودخانه های پرآب را تهدید می نماید. به تازگی یک زن محلی که به داخل آب رودخانه ای در منطقه بلاری در ایالت کارناتاکا سقوط نموده بود با خوش شانسی نجات یافت.

دو مرد محلی که شاهد پیکر بی جان این زن روی سطح آب رودخانه بودند بلافاصله وارد عمل شده و او را نجات دادند. هنوز معین نیست افراد پس ا زچه مدتی از زمان سقوط این زن در کانال آب متوجه این اتفاق شدند، اما او بلافاصله پس از نجات به نزدیک ترین بیمارستان منتقل شد.

  • کودک قهرمان، جان دوستش را نجات داد

ویدئویی که توسط شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است لحظه بیرون کشیدن این زن از داخل آب را نشان می دهد. در این ویدئو یکی از مردان که وارد رودخانه شده این زن را که روی سطح آب شناور است گرفته و او را از آب بیرون می کشد. در ادامه یکی دیگر از افراد محلی به یاری این مرد آمده و قربانی را به بالای رودخانه منتقل می نمایند. تعدادی از ساکنان محلی نیز از نزدیک شاهد این اتفاق بودند.

لازم به ذکر است؛ هنوز از سرنوشت این زن در بیمارستان گزارشی منتشر شده است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 32513

به "لحظه نجات زن سقوط نموده در کانال آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه نجات زن سقوط نموده در کانال آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید