لیگ برتر بسکتبال، پیروزی شهرداری قزوین مقابل ذوب آهن در وقت اضافه

به گزارش بلاگ پو، تیم بسکتبال شهرداری قزوین در نخستین ملاقات خود در مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال پیروز به غلبه بر ذوب آهن اصفهان شد.

لیگ برتر بسکتبال، پیروزی شهرداری قزوین مقابل ذوب آهن در وقت اضافه

به گزارش خبرنگاران، تیم های ذوب آهن اصفهان و شهرداری قزوین از ساعت 15 امروز (سه شنبه، 19 اسفند) در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند و در خاتمه شهرداری قزوین با رجحان 80 بر 74 اولین ملاقات خود در پلی آف لیگ برتر بسکتبال را با پیروزی پشت سر گذاشت.

قزوینی ها بازی را بهتر شروع کردند و 9 امتیاز از حریف پیش افتادند اما با اضافه شدن بازیکنان خارجی ذوب آهن، فرایند بازی عوض شد و این تیم پیروز شد اختلاف ایجاد شده را جبران کند و کوارتر اول را با نتیجه 19 - 19 به خاتمه برساند.

فرایند بازی در کوارتر دوم همانند کوارتر اول با رجحان قزوین دنبال شد و ذوب آهن پس از کسب امتیاز پنجم، 5 دقیقه در کسب امتیاز ناکام ماند . هر چند در دو دقیقه خاتمهی ذوب آهن اختلاف را کم کرد، اما این کوارتر با رجحان 18 بر 13 شهرداری قزوین خاتمه یافت.

ذوب آهن، متفاوت از نیمه اول پا به کوارتر سوم گذاشت و بازی خوب این تیم منجر به رجحان 20 بر 9 ذوبی ها شد تا در مجموع، 6 امتیاز از حریف پیش بیفتند.

شهرداری قزوین در کوارتر چهارم عملکرد بهتری داشت و با رجحان 21 بر 15 بازی را در خاتمه در امتیاز 67 به تساوی کشاند تا کار به اور تایم کشیده گردد. شهرداری قزوین در نهایت با رجحان 13 بر 7 پیروز اولین مصاف دو تیم در پلی آف شد.

بورلی آستین سنتر آمریکایی شهرداری در این ملاقات با کسب 18 امتیاز و 15 ریباند نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت. در بازی بعدی از ساعت 18، اکسون با شهرداری بندرعباس روبه رو می گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44317

به "لیگ برتر بسکتبال، پیروزی شهرداری قزوین مقابل ذوب آهن در وقت اضافه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر بسکتبال، پیروزی شهرداری قزوین مقابل ذوب آهن در وقت اضافه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید