مایدا: بازیکنانم نشان دادند که چقدر رشد کردند

به گزارش بلاگ پو، سر مربی تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: بازیکنان ایران با نمایش خوب در دیدار با ویتنام به من و همه نشان دادند که چقدر رشد نموده اند.

مایدا: بازیکنانم نشان دادند که چقدر رشد کردند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران، مایدا چیچیچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل ویتنام و رسیدن این تیم به دیدار پنجم- ششمی مسابقات AVC کاپ، ضمن تبریک عید غدیر به مردم ایران، گفت: امروز روز خوبی است. هم روز عید است و هم ما توانستیم در یک بازی دیدنی و حساس ویتنام را شکست دهیم.

وی ادامه داد: باید به بازیکنان تیمم تبریک بگویم زیرا این تیم در تمام طول این مسابقه جنگید. ما در ست اول خیلی مشکل داشتیم و تیم نمی توانست تمرکز کند. واقعا وحشتناک بود. اما این خیلی مهم بود که بازیکنانم برای خارج شدن از این وضعیت و تغییر رویه بازی قدرت پیدا کردند. این اتفاق خیلی بزرگی است.

مایدا افزود: بازیکنان ایران به من و به همه نشان دادند که چقدر نسبت به قبل رشد نموده اند و کاملا بعد از گذشت هر مسابقه باتجربه تر ظاهر شدند. آنها حتی از شکست ها هم درس گرفتند و بعد از هر باخت قوی تر شدند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان، خاطر نشان کرد: من فکر می کنم تیم ایران پتانسیل این را دارد که نمایش بهتری داشته باشد. برخی از بازیکنان قطعا می توانند بهتر کار نمایند و در کل به عنوان یک تیم خیلی خوب بودند و من از آن ها رضایت دارم.

مایدا درباره بازی پایانی تیم ملی ایران در این مسابقات مقابل چین تایپه، گفت: بازی فردا بسیار سخت است. با این حال من باور دارم که می توانیم خیلی خوب بازی کنیم. زیرا بازیکنان بعد از این پیروزی تمرکزشان را دوباره پیدا کردند.

سرمربی تیم ملی ایران گفت: با بازیکنان جلسه داشتیم و خیلی با آن ها صحبت کردیم. فکر کنم آنها در حال حاضر با تمام وجود می خواهند برای بهتر بازی کردن بجنگند، برای اینکه به همه نشان بدهند که تیم بهتری شده اند.

abanhome.com: بازسازی ساختمان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15508

به "مایدا: بازیکنانم نشان دادند که چقدر رشد کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایدا: بازیکنانم نشان دادند که چقدر رشد کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید