مدل کانتر و میز اپن آشپزخانه با طرح های بسیار جدید و شیک

به گزارش بلاگ پو، در این مطلب به معرفی مدل ها و ایده هایی بسیار جدید و شیک در بخش کانتر و میز اپن آشپزخانه می پردازیم که امروزه تقریبا به جزء اصلی دکوراسیون هر آشپزخانه ای تبدیل شده اند. سطوح کانتر در آشپزخانه تُن کلی آنرا مشخص می نمایند، بنابراین باید به دنبال انتخاب موادی باشید که نه تنها بازتاب نماینده استایل شما باشند بلکه کارایی مورد احتیاج را نیز در اختیارتان قرار دهند.

مدل کانتر و میز اپن آشپزخانه با طرح های بسیار جدید و شیک

گرانیت یکی از موادی است که در لیست خرید بسیاری از خانه دارهای ایرانی است. اما در دوره مدرن و پیشرفته امروزی مواد سنگی مهندسی شده که به طور کلی از کوارتز تهیه شده اند در حال جا باز کردن در آشپزخانه های مردم هستند. این سنگ های کوارتزی از خود مقاومت بیشتری نشان می دهند و مزیت عظیم تر آنها ضد لک بودنشان است که سنگ های گرانیتی فاقد آن هستند. سنگ های گرانیتی در صورت لکه برداشتن تقریبا دیگر غیرقابل پاکسازی هستند. برای مثال اگر لیوان نوشیدنی خود را در صورتی که کفش خیس است بروی کانتری گرانیتی بگذارید باید سریعا زیر آنرا پاک کنید در غیر اینصورت لکه ای دایره ای شکل هر چند بصورت کم رنگ اما برای همواره بروی کانتر گرانیتی شما خواهد نشست.

به طور کلی اگر بدنبالی سبکی مدرن در آشپزخانه خود هستید در انتخاب کانتر و میز اپن از جنس کوارتز شک نکنید. البته این سنگ های مهندسی شده تقریبا از 93 درصد کوارتز تشکیل شده اند و در رنگ های بسیار متنوع تر و بیشتری نسبت به گرانیت در بازار وجود دارند. قیمت سنگ های کوارتزی تقریبا با قیمت سنگ های گرانیتی برابر است اما در برخی از مواقع بیشتر هم می گردد. سنگ های کانتر کوارتزی کاملا ضدلک و ضد خش هستند و از این لحاظ تضمین شده هستند. در شکل های زیر نمونه هایی از زیباترین کانترهای سنگی در آشپزخانه های اپن را مشاهده خواهید کرد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

asiaro.ir: سفر به آسیا و کشورهای شرق آسیا، آسیای مرکزی و خاورمیانه

thailandro.ir: سفر به تایلند با همه خوشی ها و تفریحات هیجان انگیز

منبع: اتاق
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 35901

به "مدل کانتر و میز اپن آشپزخانه با طرح های بسیار جدید و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کانتر و میز اپن آشپزخانه با طرح های بسیار جدید و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید