مسابقه جدید شبکه یک روی آنتن می رود

به گزارش بلاگ پو، پخش مسابقه سبقت از یکشنبه 19 آبان از شبکه یک سیما شروع می گردد.

مسابقه جدید شبکه یک روی آنتن می رود

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، افشین حسین خانی تهیه نماینده مسابقه سبقت بیان نمود: این مسابقه فضایی تعاملی و زنده زنده همراه با مردم دارد که شرکت نمایندگان آن به وسیله اپلیکیشنی به نام سبقت که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می گردد، انتخاب می شوند.

حسین خانی تاکید نمود: در هر مسابقه 6 بیننده به استودیو می آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می نمایند.

این تهیه نماینده با اشاره به این که نصب و مشارکت در این اپلیکیشن کاملا رایگان هست، توضیح داد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به 20 نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می گردد.

حسین خانی با بیان اینکه هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه های مختلف است، یادآور شد: این برنامه از فردا 19 آبان روی آنتن می رود.

وی در سرانجام درباره جدول پخش این مسابقه هم شرح داد: شبکه یک پخش مسابقه را همزمان با آغاز هفته وحدت آغاز می نماید و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) این مسابقه هر شب تا پنجشنبه 23 آبان روی آنتن می رود و به امید خدا از هفته آینده صرفا 2 شب در هفته برنامه خواهیم داشت که روز های پخش آن متعاقبا اعلام می گردد.

مسابقه سبقت به تهیه نمایندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای سیاوش عقدایی پس از سریال شبانگاهی به طور زنده روی آنتن می رود.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 15493

به "مسابقه جدید شبکه یک روی آنتن می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقه جدید شبکه یک روی آنتن می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید