مشارکت دو غول دنیای سرگرمی با یکدیگر

به گزارش بلاگ پو، در ماه های اخیر شواهدی از رابطه فزاینده گرم بین سونی و Epic Games وجود داشت، این همکاری ها با اولین نسخه نمایشی Unreal Engine 5 که بر روی سخت افزار PlayStation 5 اجرا شد آغاز و اکنون شواهدی نیز از گسترش هرچه بیشتری همکاری ها بین این دو شرکت وجود دارد. طبق اعلامیه مطبوعاتی مشترک جدیدی که ارائه شد، سونی سهام 250 میلیون دلاری در Epic Games خریداری کرده است که به دو شرکت اجازه می دهد همکاری های خود را در میان سبد پیشرو سونی در زمینه های دارایی ها و فناوری های سرگرمی، پلتفرم Epic و اکوسیستم دیجیتال گسترش دهند. Epic در سال های اخیر تقریبا 1.6 میلیارد دلار اعتبار برای بودجه جدید خود جمع آوری کرده است. اتحاد سونی و Epic می تواند تأثیراتی بسیار زیادی در صنعت بازی به ویژه بازی های کنسول های جدید داشته باشد.

مشارکت دو غول دنیای سرگرمی با یکدیگر

مدیرعامل سونی در مورد این سرمایه گذاری گفت که:

فناوری قدرتمند Epic در قسمت هایی مانند گرافیک و موتور بازی Unreal Engine آن ها را در خط مقدم توسعه موتورهای بازی و سایر نوآوری ها قرار داده است. هیچ نمونه ای بهتر از تجربه بازی Fortnite را نمی توان مثال زد. از طریق سرمایه گذاری ما در Epic، فرصت های همکاری بیشتر با Epic برای لذت بخش تر شدن و ارزشیابی مصرف کنندگان و این صنعت به طور گسترده، نه تنها در بازی ها، بلکه در سرتاسر چشم انداز سرگرمی های دیجیتالی که به سرعت در حال تحول هستند، کشف خواهیم کرد.

در طرف دیگر مدیرعامل Epic نیز در مورد این موضوع نظر خود را اینگونه اعلام کرده است:

سونی و Epic هر دو در تقاطع خلاقیت و فناوری مشغول به کار هستند و ما دید خود را نسبت به همگرایی بازی، فیلم و موسیقی به اشتراک می گذاریم. ما باهم تلاش خواهیم کرد یک اکوسیستم دیجیتال بازتر و در دسترس تر برای تمامی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان محتوا به طور یکسان ایجاد کنیم.

جالب است اگر بدانید که این نوع سرمایه گذاری چه ثمری می تواند داشته باشد. آیا شاهد نسخه های نمایشی از بازی های ساخته شده توسط Unreal Engine 5 برای PS5 خواهیم بود؟ آیا اتحاد سونی و Epic برای همکاری مستقیم در یک پروژه است؟ البته، بازی های سونی برای رایانه های شخصی نیز آمده اند و Epic صاحب یک فروشگاه خاص و انحصاری خواهد شد.

منبع : سخت افزار

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: آی تابناک
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 30556

به "مشارکت دو غول دنیای سرگرمی با یکدیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت دو غول دنیای سرگرمی با یکدیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید