منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد 2 ساله به راموس

به گزارش بلاگ پو، باشگاه منچسترسیتی خود را آماده به خدمت دریافت مدافع رئال مادرید می نماید.

منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد 2 ساله به راموس

به گزارش خبرنگاران، در حالی که باشگاه رئال مادرید هنوز برسر تمدید قرارداد با سرخیو راموس به توافق نرسیده است، حالا به نظر می رسد این مدافع اسپانیایی در رادار قهرمان انگلیس واقع شده است. شبکه تلویزیونی ESPN به نقل از منابع مختلف اطلاع داد که مدیران باشگاه منچسترسیتی خود را آماده ارائه پیشنهادی دو ساله به کاپیتان کهکشانی ها می نمایند.

باشگاه رئال مادرید در اولین خرید تابستانی اش پیروز شد دیوید آلابا را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد و با این شرایط به نظر جدایی راموس 34 ساله از تیم بسیار احتمال دارد. این مدافع اسپانیایی که قراردادش با رئال در انتها ماه ژوئن به انتها می رسد، پیش از این با پیشنهاد باشگاه رئال برای تمدید یک ساله قراردادش با کاهش 10 درصدی دستمزدش موافقت ننموده و خواستار تمدید دو ساله قرارداد شده بود.

پیش از این بحث پیوستن کاپیتان کهکشانی ها به پاری سن ژرمن - پس از اینکه او بازیکنان این تیم فرانسوی را در اینستاگرام فالو کرد - مطرح شده بود. منچستریونایتد هم در گذشته نسبت به جذب او علاقه مند بود.

راموس تا به امروز به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تا به امروز در 671 بازی برای این تیم به میدان رفته و 101 گل هم به ثمر رسانده است.

wonder-hanger.ir: واندر هنگر | مجله معرفی کالاها و خدمات و تولید داخلی

10az10.ir: مجله سرگرمی، مجله گردشگری، موفقیت، پزشکی، سلامت، مد و لباس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49572

به "منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد 2 ساله به راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچسترسیتی آماده ارائه پیشنهاد 2 ساله به راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید