مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی کشویی جدید اوپو تا مسواک برقی های برتر سال 2019

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی کشویی جدید اوپو تا مسواک برقی های برتر سال 2019

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

همزمان با انتشار خبر لغو احتیاج به درخواست اجازه زنان از مردان برای خروج از کشور و دریافت گذرنامه، بسیاری از فعالان حقوق زنان ابراز خوشحالی کردند اما بسیاری از افراد به این موضوع توجه نداشتند که اپل و گوگل از مدت ها پیش حامی برنامه ای هستند که اطلاعات مرتبط با سفر زنان را در اختیار همسران یا پدران آنان می گذارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گجت هوشمند موسوم به آپ رایت گو یکی از محبوب ترین گجت های هوشمندی است که با اهداف ورزشی وارد بازار شده است. این گجت مثل یک فیزیوتراپیست خانگی عمل می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دو اپلیکیشن اینستاگرام و فیس بوک که هر دو از زیرمجموعه های امپراتوری مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک محسوب می شوند، بار دیگر از دسترس کاربران خارج شده است. این دو اپلیکیشن رکورددار خروج از دسترس کاربران محسوب می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اگرچه بسیاری از برنامه های ثبت اختراع هرگز به محصولات واقعی تبدیل نمی شوند اما بعضی نیز وارد بازار می شوند. اخیرا شرکت اوپو یک پرونده جدید برای ثبت گوشی کشویی خود باز نموده است که رنگبندی این محصول را نیز به شکلی متفاوت نشان می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل فیت یکی از اپلیکیشن های محبوب در حوزه ردیابی سلامت محسوب می گردد. اگر از کاربران این اپ محسوب می شوید، جالب است بدانید که تم تاریک از هفته آینده وارد این اپلیکیشن می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طبق اعلام انجمن دندانپزشکی آمریکا ، یک مسواک دستی می تواند پلاکهای دندانی را پاک نموده و دندانهای شما را به خوبی تمیز کند اما با استفاده از مسواک برقی می توانید با ضربه زدن به پلاکهای مقاوم تر و زوایای کمتر در دسترس دندانهای خود، با آسودگی بیشتری حجم بالایی از دندانهای خود را تمیز کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 9832

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی کشویی جدید اوپو تا مسواک برقی های برتر سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی کشویی جدید اوپو تا مسواک برقی های برتر سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید