مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مسائل گوشی وان پلاس 7 پرو تا برنامه ریزی گوگل برای اندرویدی ها

به گزارش بلاگ پو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مسائل گوشی وان پلاس 7 پرو تا برنامه ریزی گوگل برای اندرویدی ها

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

شرکت سونی در ماه فوریه گوشی اکسپریا1 را معرفی کرد و به نظر می رسد این شرکت به دو گوشی جدید با شماره مدلهای J8210 و J8010 با برای معرفی در نمایشگاه فناوری برلین آماده نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل خبری خوش برای اندرویدی ها دارد و بر اساس برنامه ریزی جدید این شرکت به زودی کاربران می تونند اطلاعات خود را بی احتیاج از اینترنت به اشتراک بگذارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس بعضی گزارش ها گوشی وان پلاس 7 پرو، به مسائلی جدی برخورده است. درواقع این مسائل در جریان یک آزمون داخلی که به شکل آزمایشی انجام شد، پیدا شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس یک پست وبلاگی که توسط شریل سندبرگ مدیر ارشد بخش امنیت فیس بوک منتشر شد، این شرکت میخواهد، بخشی ویژه را برای تمرکز بر حقوق مدنی ایجاد کند. بخشی که متشکل از آنالیز های مداوم حقوقی خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8594

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مسائل گوشی وان پلاس 7 پرو تا برنامه ریزی گوگل برای اندرویدی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از مسائل گوشی وان پلاس 7 پرو تا برنامه ریزی گوگل برای اندرویدی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید