نحوه تغییر عکس پروفایل اینستاگرام (آموزش تصویری)

به گزارش بلاگ پو، در حال حاضر شما فقط می توانید به وسیله اپلیکیشن اینستاگرام نسبت به اضافه کردن و یا تغییر عکس پروفایل اینستاگرام خود اقدام کنید.

نحوه تغییر عکس پروفایل اینستاگرام (آموزش تصویری)

در این مقاله قصد داریم به صورت تصویری آموزش دهیم که چگونه میتوانید عکس پروفایل خود در اینستاگرام را تغییر دهید و یک عکس دیگر به جای آن قرار دهید؛ یا اینکه عکسِ پروفایل خود را کلا پاک کنید و به جای آن نیزی چیزی قرار ندهید.

آموزش تغییر عکس پروفایل اینستاگرام

برای تغییر عکس پروفایل اینستاگرام، ابتدا برنامه را اجرا کنید از قسمت پروفایل برای اینکه عکس برای پروفایل خود قرار دهید کادر عکس را یک بار لمس کنید.

سپس برای تغییر عکس پروفایل اینستاگرام یا قرار دادن عکس جدید در پروفایل خود گزینه New Profile Photo را انتخاب کنید و در مرحله بعد میتوانید گالری را انتخاب کنید و عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برای اینکه عکس پروفایل را حذف کنید باید طبق مرحله قبل عکس را لمس کنید وسپس گزینه Remove Profile Photo را انتخاب کنید.

تاریخچه اینستاگرام

اینستاگرام زمانی که کوین سیستروم و مایک کرایگر روی پروژه چندمنظوره HTML5 که Burbn نام داشت و در واقع مربوط به عکاسی با موبایل بود، در سانفرانسیسکو توسعه یافت. مایک کرایگر معتقد بود که پروژه Burbn شبیه به برنامه Foursquare است با این تفاوت که قابلیت های بیشتری می تواند داشته باشد. سپس تمرکز پروژه Burbn برای اشتراک گذاری تصاویر ادامه یافت. واژه اینستاگرام ترکیبی از دو واژه instant camera و telegram به معنی پیغام رسانی فوری به وسیله عکس و دوربین است.

در ششم ماه فوریه سال 2010 برای اولین بار به صورت رسمی برنامه اینستاگرام برای سیستم عامل آی او اس در اپ استور منتشر گشت. در تاریخ سوم ماه آوریل سال 2012 نسخه اندرویدی برنامه اینستاگرام منتشر شد و در کمتر از یک روز بیش از یک میلیون بار دانلود شد.

در مدت زمان بسیار کوتاهی این برنامه توانست سودآوری به ارزش پانصد میلیون دلار برای سرمایه گذاران داشته باشد.

با رشد سریع و فراگیر این رسانه اجتماعی سرمایه گذاران بیشتری تمایل به سرمایه گذاری پیدا کردند و در خاتمه کمپانی فیسبوک، برنامه اینستاگرام را به ارزش یک بیلیون دلار خریداری نمود و قرارداد این معامله را به صورت رسمی در تاریخ ششم ماه سپتامبر سال 2012 منعقد کرد. انتها در ماه نوامبر سال 2012 نسخه وب اینستاگرام منتشر شد و دسترسی افراد برای نسخه وب به وسیله بروزر امکان پذیر شد، هرچند نسخه وب آن نسبت به نسخه های آی او اس و اندروید محدودیت هایی داشت.

در سال 2014 نیز نسخه ویندوز موبایل برنامه اینستاگرام به صورت عمومی منتشر شد. از زمان انتشار تا کنون این برنامه دو تغییر و بروزرسانی عمده و مهم داشته است که اولین تغییر در ماه مارس سال 2014 به منظور کاهش اندازه نسخه اندروید برنامه اینستاگرام به نصف و همچنین افزایش و بهبود کارایی و تقویت رابط کاربری انجام گرفت. بروزرسانی دوم در ماه آوریل سال 2017 انجام شد. این تغییر شامل افزودن حالت آفلاین و اعمال تغییرات در این حالت بود. بدین معنی که به محض آنلاین شدن کاربر، تمامی تغییرات و پردازش های صورت گرفته در حالت آفلاین به صورت عمومی ثبت می گردد. برنامه اینستاگرام از شروع تا کنون تغییرات فراوانی داشته است و به صورت پیوسته بروزرسانی می گردد.

راه اندازی اینستاگرام

اینستاگرام بوسیله کوین سیستروم و مایک کرایگر خلق و در اکتبر 2010 راه اندازی شد.

سرویس به سرعت محبوبیت کسب کرد و به بیش از 100 میلیون کاربر تا آوریل 2012 و 300 میلیون کاربر تا دسامبر 2014 رسید. اینستاگرام به وسیله اپ استور اپل، گوگل پلی و فروشگاه ویندوز فون قابل دسترسی است. پشتیبانی این نرم افزار کاربردی برای آیفون، آی پد، آی پاد تاچ و گوشیهای اندروید برقرار می باشد. همچنین نرم افزار کاربردی شخص ثالث اینستاگرام برای بلک بری 10 و گوشی های سیمبین نوکیا در دسترس است.

خریداری اینستاگرام توسط شرکت فیسبوک

فیس بوک در آوریل 2012، اینستاگرم را به مبلغ یک میلیارد دلار (بصورت نقد و سهام) خریداری کرد. در سال 2013 اینستاگرام 23٪ رشد کرد در حالیکه فیس بوک بعنوان کمپانی مادر تنها 3٪ رشد را تجربه کرد.

گفته می گردد اگر اینستاگرام همین رشد را حفظ کند، از فیس بوک عظیمتر خواهد شد. کوین سیستروم، از بنیان گذاران اینستاگرام و مدیر عامل شرکت فست می گوید: این عظیم ترین موجودیت در دنیا خواهد بود.

گردآوری : مجله اینترنتی خبرنگاران

namasho.com

نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.
منبع: setare.com
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 36730

به "نحوه تغییر عکس پروفایل اینستاگرام (آموزش تصویری)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه تغییر عکس پروفایل اینستاگرام (آموزش تصویری)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید