نمایشگاه باستان شناسی وهنرتمدن سرزمین هلند میزبان اصحاب رسانه

به گزارش بلاگ پو، نمایشگاه باستان شناسی و هنر تمدن سرزمین هلند روز پنج شنبه 17 مرداد، همزمان با گرامیداشت روز خبرنگارمیزبان جمعی از فعالان عرصه رسانه بود.

نمایشگاه باستان شناسی وهنرتمدن سرزمین هلند میزبان اصحاب رسانه

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موزه ملی ایران، این برنامه با همیاری ستاد گردشگری شهرداری و در ادامه برگزاری برنامه پنج شنبه های گردشگری بدون خودرو برگزار گردید.

مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهر تهران در حاشیه بازدید اصحاب رسانه از این نمایشگاه گفت: نمایشگاه های خارجی برگزار گردیده در سال های اخیر توسط موزه ملی ایران نقطه عطفی برای جذب گردشگران و آشنایی شهروندان با فرهنگ و هنر سایر ملل است.

او در ادامه، موزه ملی ایران را از مهم ترین نقطه های جذب گردشگری شهر تهران خواند و ضمن ابراز قدردانی از کوشش ها و حمایت های جبرئیل نوکنده رئیس کل موزه ملی ایران گفت: فعالیت سال های اخیر این موزه، منجر به ایجاد یک جریان تپنده در حوزه فرهنگی تهران شده و درتغییر نگرش شهروندان به موزه ها به عنوان مهم ترین نهاد های فرهنگی جامعه نقش موثری را ایفا نموده است.

سیف ادامه داد: تعامل صمیمانه این موزه و ستاد گردشگری شهر تهران بستر مناسبی برای آشنایی گردشگران این کلانشهر با فرهنگ و تمدن غنی ایران شده است.

او برگزاری دومین نمایشگاه عکس تهران را که بهمن ماه سال 97 در موزه ایران باستان برگزار گردید، تائیدی بر این ادعا دانست.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

thailandro.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

asiaro.ir: آسیا رو: سفر به آسیا، جنوب شرقی آسیا، آسای مرکزی و خاورمیانه

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 آبان 1400 بروزرسانی: 27 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10069

به "نمایشگاه باستان شناسی وهنرتمدن سرزمین هلند میزبان اصحاب رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه باستان شناسی وهنرتمدن سرزمین هلند میزبان اصحاب رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید